
DOKUMENT
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
VOP13
PŘEDSMLUVNÍ INFORMACE
Předsmluvní informace
- Pro lepší přehlednost a rychlému vysvětlení některých použitých zkratek a pojmů si můžete zobrazit dokument s názvem "Seznam zkratek a pojmů".
- Pro zjednodušení a jasnou identifikaci osob je v tomto dokumentu používáno označení "zákazník" pro mužský i ženský rod současně. Stejně jako souhrnné označení "my" a druhé strany "vy".
- Tento dokument obsahuje také přílohy, které jsou nedílnou součástí jejich znění.
- V rámci našeho obchodního působení na internetu, tak na našich provozovnách upravují naše vzájemná práva i povinnosti několik dokumentů. Jsou to smlouvy, obchodní podmínky, řády a souhlasy. Tyto povinnosti nám nařizují právní předpisy České republiky, některá Evropská nařízení a některé podmínky si stanovujeme také my.
Seznam dokumentů
- Všeobecné obchodní podmínky (tento dokument)
- Obchodní podmínky programu Premium CARD
- Informace o odstoupení od kupní smlouvy s online formulářem
- Rezervační a storno podmínky
- Reklamační řád
- Návštěvní řád studia
- Omezení a způsobilost zákazníka
- Kupní smlouvy
- Smlouvy o poskytování služeb
- Zásady pro zpracování osobních údajů
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
01. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
01.01. "Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen jako: "VOP") vydává podnikající fyzická osoba Filip Klár,
IČO 09490850, DIČ CZ 9307045374, se sídlem na adrese Lískovecká 2088, Frýdek-Místek, 738 01, Česká republika, který je zapsán v živnostenském rejstříku na MM Frýdek-Místek (dále jen jako: "Provozovatel" nebo jako "my")."
01.02. "Tyto VOP provozovatele v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ""občanský zákoník"") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, uzavírané mezi Provozovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen jako "Zákazník" nebo "vy"), a to na základě uzavření kupní smlouvy, registrace zákazníka a ke splnění dalších zákonných povinností Provozovatele."
01.03. "Na základě platného živnostenského oprávnění Provozovatel poskytuje masážní, rekondiční a služby pro osobní činnosti a pohodu. Provozovatel je současně také prodávajícím v internetových obchodech, kde pomocí webového rozhraní nabízí a prodává produkty převážně digitální povahy. Internetové obchody jsou umístěné na internetových adresách:
https://s-premium.reenio.cz/cs/terms,
https://www.masazefilipklar.cz/,
https://www.s-premium.cz/.
(dále jako: "eshop" nebo také jako: "rezervační systém")"
01.04. "Provozovatel spravuje online rezervační systém. Po registraci a aktivaci zákaznického účtu zákazníka (tj. ověření emailové adresy zákazníka). Je zákazníkovi umožněn přístup do rezervačního systému a eshopu.
Zákaznický účet je zabezpečená internetová stránka s přihlášením pomocí přihlašovacích údajů zákazníka, tj. přihlašovací jméno (email zákazníka) a zvoleného hesla (dále jen jako: "zákaznický účet")."
01.05. "Provozovatel poskytuje své služby v provozovně nebo provozovnách, kde také probíhá prodej doplňkového sortimentu a prodej dalšího zboží (dále jen jako: "provozovna" nebo "studio").
Aktuální seznam provozoven včetně identifikace je k dispozici na webových stránkách provozovatele."
01.06. "Na základě zvláštního smluvního ujednání může v provozovnách působit i další provozovatelé stejných nebo podobných služeb, jako provozovatel. Tito poskytovatelé služeb jsou samostatnými subjekty v podnikání
(dále samostatně jen jako: "smluvní partner" nebo "obsluha" a společně s provozovatelem jen jako: "tým")."
01.07. "Provozovatel v prostorách provozovny, na webových stránkách i v rezervačním systému prodává nebo zprostředkovaně prodává: Služby digitální povahy (tj. rezervace termínů, dárkové poukázky, rezervační kredity, členství, apod.), fyzické poukazy, doplňkový prodej zboží a služeb, Členství a předplatné ve věrnostních programech a další služby."
01.08. Ustanovení odchylná od Všeobecných obchodních podmínek je možné sjednat dodatkově v kupní smlouvě. Odchylná ustanovení v kupní smlouvě mají přednost před ustanovení Všeobecných obchodních podmínek (VOP).
01.09. Znění Všeobecných obchodních podmínek (VOP) může provozovatel jednostranně změnit či doplnit. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu znění předchozího znění VOP.
01.10. "V případě, že Provozovatel změní či doplní Všeobecné obchodní podmínky, jsou tyto nové VOP platné a účinné: 01.10.01. - dnem zveřejnění nových VOP na webových stránkách provozovatele, nebo
01.10.02. - Zákazník, který již souhlasil se zněním VOP již dříve, pak Provozovatel oznámí zákazníkovi nové VOP anebo informaci, kde VOP najít. Provozovatel tak může učinit prostřednictvím elektronické komunikace, tj. odesláním emailu na emailovou adresu zákazníka, kterou uvedl při své registraci. Pro zákazníky jsou nové VOP platné a účinné po 30 dnech od data zveřejnění nových VOP. nebo
01.10.03. - Tato doba se zkrátí v případě, že se zákazník seznámí s novým zněním VOP a udělí svůj souhlas se zněním nových VOP. Nové znění VOP je v takovém případě platné a účinné dnem udělení souhlasu s VOP. Provozovatel udělené souhlasy zákazníka eviduje a zpracovává."
01.11. "Zákazník souhlasí s automatickým udělením souhlasu VOP v případě, že změna ve VOP je v takovém rozsahu, která nemá vliv na obsah či podstatu VOP (př. oprava pravopisné chyby; změna telefonního čísla; změna adresy provozovny) – tedy taková změna je zanedbatelná. "
01.12. "Změny v přílohách těchto VOP, se nepovažují za změnu ve VOP."
01.13. "Tyto VOP jsou součástí každé uzavřené smlouvy s Provozovatelem, Registrace zákazníka k vytvoření zákaznického účtu a příjem objednávek, Registrace do věrnostních programů."
01.14. Všeobecné obchodní podmínky (VOP) jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce.
01.15. "Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran upravují také některé přílohy těchto VOP, které jsou nedílnou součástí VOP."
02. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
02.01. "Každý zákazník, který chce vytvořit rezervaci, odeslat objednávku, nakoupit výrobky či služby, zobrazit dostupné termíny k rezervaci, uplatnit dárkové poukazy a kupóny anebo pro komunikaci s provozovatelem je zákazník povinen se registrovat do online rezervačního systému. Registrace zákazníka vzniká také automaticky při komunikaci na dálku (př. telefonicky, emailovou rezervací, apod...), a to zpracováním obsluhou. (dále jako: "Registrace")."
02.02. "Zákazníkovi je umožněna registrace v internetovém rezervačním systému provozovatele. Registrovat se zákazník může sám v online rezervačním systému, osobně v provozovně, telefonicky nebo odesláním emailové zprávy na info@masazefilipklar.cz. K registraci je zákazník povinen uvést data v minimálním rozsahu: jméno, příjmení, pohlaví, telefonní číslo a emailová adresa zákazníka. Odesláním registračního formuláře s udělenými souhlasy je zákazník úspěšně registrován v rezervačním systému. Registrace je tímto dokončena.
Zákaznický účet je chráněn uživatelským jménem a heslem. Po přihlášení k rezervačnímu účtu, může zákazník vytvářet nové rezervace, spravovat či je rušit. Dále může změnit nastavení účtu a hesla. A také odeslat objednávku zboží a služeb a zaplatit za odeslanou objednávku. (dále jen jako: "účet")."
02.03. "Pro vytvoření zákaznického účtu je nutná Aktivace zákaznického účtu a ověření. Po odeslání vyplněného formuláře je odeslána systémová emailová zpráva na emailovou adresu, která byla zadána při registraci.
Pro ověření emailové adresy, musí zákazník kliknout na aktivační odkaz v emailové zprávě. Zákazník si nastaví a uloží své heslo. Zákazníkovi tím vzniká zákaznický účet.
Pomocí uživatelského jména a hesla se zákazník může kdykoliv přihlásit ke svému zákaznickému účtu."
02.04. Registrace i aktivace zákaznického účtu je k dispozici online a zdarma.
02.05. "Zákaznický účet je chráněn uživatelským jménem a heslem. V případě potřeby lze automatizovaně obnovit heslo pro přihlášení nebo znovu odeslání aktivačního emailu. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně svých přihlašovacích údajů a informací nezbytných k přístupu k zákaznickému účtu. Zákazník nesmí umožnit používání svého zákaznického účtu jiné osobě.
Zákazníkům je zakázáno vytvářet více zákaznických účtů. Provozovatel je oprávněn tyto duplicitní účty odstranit nebo účty sloučit."
02.06. Při objednávání zboží a služeb je zákazník povinen uvádět všechny údaje pravdivě a při jejich změně je aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v rezervačním účtu a při objednávání zboží jsou Provozovatelem považovány za správné.
02.07. "Po přihlášení k účtu, může zákazník vytvářet nové rezervace, spravovat či je stornovat. Dále může změnit nastavení účtu a zabezpečení účtu. Zákazník může prostřednictvím účtu odesílat objednávky zboží a služeb a za objednávky zaplatit. Mimo to, má zákazník k dispozici správu svých rezervací, Koupit rezervační kredit, zobrazit aktuální zůstatek kreditů včetně historie jejich pohybů, zobrazit a stáhnout do svého zařízení doklady k platbám (faktury, dobropisy, apod...), koupit a spravovat věrnostní programy, tj. permanentky, balíčky služeb, Premium CARD. Zobrazit a uplatnit uložené kódy dárkových poukazů a kuponů.
Zákazník může editovat svůj profil, nastavit komunikaci a oznámení, udělit souhlasy, odvolat dříve udělené souhlasy, odesílat žádosti o odstranění dat osobních údajů. A další funkce a přehledy."
02.08. "Zákazník bere na vědomí, že rezervační systém nemusí být dostupný nepřetržitě. Zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení a aktualizace.
Nedostupnost systémů spojená s nutnou údržbou, jako implementace nových funkcionalit, testování a nasazení nové verze systému jsou plánovány na večerní a noční hodiny. Aktualizace systému může probíhat i několik dní. Nedostupnost systémů není důvodem ke zrušení rezervace ani důvodem k odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník v případě nedostupnosti systému může k rezervaci a nákupu služeb využít jiný dostupný způsob rezervace."
02.09. "Provozovatel může zákazníkovi zcela nebo částečně omezit přístup do rezervačního systému, resp. k zákaznickému účtu. Nebo účet omezit či smazat.."
03. KUPNÍ SMLOUVA
03.01. Veškerá prezentace zboží a služeb umístěná ve webovém rozhraní e-shopu a rezervačním systému je informativního charakteru a provozovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
03.02. Webové rozhraní e-shopu obsahuje informace o zboží a službách, a to včetně uvedení ceny jednotlivého zboží či služby a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží a služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu nebo v rezervačním systému.
Tímto ustanovením není omezena možnost provozovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
03.03. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní e-shopu nebo v rezervačním systému platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
03.04. Pro objednání zboží či služby, vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu (e-shopu) nebo vytvoří závaznou rezervaci termínu. Objednávka zboží nebo závazná rezervace obsahuje informace o: objednávaném zboží, způsobu úhrady částky k zaplacení, seznam objednaného zboží a služeb, datum splatnosti, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o rezervaci a přidaných doplňkových služeb a poplatků.
03.05. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Podmínky pro uplatnění (jsou-li), včetně upozornění na možné zdravotní omezení konečného zákazníka spojené s využitím služeb. Některé zboží může mít omezenou dobu platnosti. Toto datum je označeno v popisu zboží a také je uvedeno na produktu samotném, jako "datum platnosti do". (dále společně jen jako "objednávka" nebo "rezervace").
03.06. Před odesláním objednávky či vytvoření rezervace je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníkovi zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník provozovateli kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" nebo kliknutím na tlačítko "Závazně rezervovat". Údaje uvedené v objednávce jsou provozovatelem považovány za jediné a správné. Provozovatel neprodleně po obdržení objednávky či rezervace zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou přijetí objednávky či rezervace, a to na adresu elektronické pošty zákazníka, která je uvedená v objednávce nebo adresu elektronické pošty zákazníka, kterou uvedl při registraci do rezervačního systému.
03.07. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem vzniká:
03.07.01. - Doručením Objednávky (akceptací) - Provozovatelem je odesláno na emailovou adresu zákazníka,
03.07.02 - Doručením Potvrzení o rezervaci (akceptací) - Provozovatelem je odesláno na emailovou adresu zákazníka
03.08. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí zákazník sám.
04. CENA A PLATEBNÍ MOŽNOSTI
04.01. "Cenu za služby a případné náklady spojené s dodáním zboží, náklady dle zvoleného typu platby a dle kupní smlouvy, cenu za rezervaci termínu, zvolenou službu a doplňkové služby, uzavřené prostřednictvím eshopu, může zákazník uhradit provozovateli následujícími způsoby:
04.01.01. - bankovním převodem, QR platbou
04.01.02. - rezervačním kreditem
04.01.04. - rezervačním kreditem
04.01.05. - rezervačním kreditem"
04.02. "Cenu zboží, služby, rezervaci termínu, zvolené služby a doplňkové služeb, může zákazník uhradit provozovateli při nákupu v provozovně následujícími způsoby:
04.02.01. - hotově v CZK
04.02.02. - QR platbou, bankovním převodem na účet provozovatele
04.02.03. - bezkontaktní platební kartou
04.02.04. - rezervačním kreditem
04.02.05. - zaměstnaneckými benefity"
04.03. "Akceptujeme tyto zaměstnanecké benefity:
eBenefity, Benefity, Benefit-Plus, Múza a Pluxee (dříve Sodexo), fondy FKSP."
04.04. "Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit Provozovateli také náklady spojené s balením, identifikací balíku a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou: kupní cena, náklady spojené s dodáním, balením, identifikací zboží a způsobem zaplacení."
04.04. Provozovatel může požadovat od zákazníka zálohu. Záloha se vypočítá stanoveným procentem z celkové ceny k zaplacení.
04.05. "V případě platby v hotovosti, platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do tří (3) dnů od uzavření kupní smlouvy."
04.06. V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání částky na bankovní účet Prodávajícího.
04.07. "Provozovatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany zákazníka nedojde k potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé ceny k zaplacení, ještě před odesláním zboží zákazníkovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije."
04.08. Provozovatel vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy zákazníkovi doklad o zaplacení - Fakturu. Fakturu vystaví Provozovatel zákazníkovi po uhrazení kupní ceny objednávky a zašle jej v elektronické podobě na email zákazníka a/nebo je doklad o zaplacení dostupný ke stažení v rezervačním systému. Zákazník tyto doklady nalezne po přihlášení ke svému zákaznickému účtu. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty.
04.09. "Na základě zvláštního smluvního ujednání je Provozovatel oprávněn přijímat platby jménem smluvního partnera, a také jménem smluvního partnera vydávat potřebné doklady k platbám, včetně daňových dokladů a potvrzení. Zákazník uzavírá zprostředkovaně kupní smlouvu se Smluvním partnerem přes Provozovatele. Zákazník je na tuto skutečnost upozorněn předem.
Zákazník souhlasí s obchodními podmínkami Smluvního partnera a se zprostředkovaným nákupem Provozovatelem."
05. ZPŮSOBY DORUČENÍ A DOBA DORUČENÍ
05.01. "V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko spojené s doručením objednávky a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy."
05.02. "Je-li Provozovatel podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, pak je zákazník povinen převzít zboží při dodání nebo do doby jeho uložení, pokud taková doba byla zákazníkovi dopravcem umožněna."
05.03. "V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo sjednáno v kupní smlouvě, je zákazník povinen uhradit tyto náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným nebo opakovaným způsobem doručení."
05.04. "Při převzetí zboží od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí zákazník zásilku s objednávkou od dopravce převzít."
05.05. "Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky Provozovatele, jsou-li Provozovatelem vydány."
05.06. "V případě doručování digitálních produktů prostřednictvím emailové zprávy - Elektronicky, Stažením do zařízení zákazníka (PC, mobilní zařízení nebo tablet) - Digitálně. Na zadaná emailovou adresu zákazníka, která je uvedena v objednávce nebo zadaná při registraci zákazníka do rezervačního systému jako adresa doručovací. Výrobky digitální povahy se považují za doručené zákazníkovi okamžikem doručení emailové zprávy zákazníkovi s odkazem ke stažení produktu."
05.07. "Provozovatel může zákazníkovi jednostranně změnit způsob dopravy z digitálního stažení z uložiště za dodání zboží formou elektronického odeslání zprávy na adresu zákazníka, a to i naopak z elektronické zprávy na formu digitálního stažení z uložiště. V tomto případě je změna ve formě dopravy zboží nepatrná a žádné straně nevzniká nárok na úhradu vzniklých nákladů."
05.08. "Zákazníkovi je doručena objednávka vybranou formou a dopravcem v závislosti na povaze objednávky:
05.08.01. - Elektronicky - na emailovou adresu zákazníka, nebo
05.08.02. - Digitálně – souborem ke stažení (z rezervačního systému), nebo
05.08.03. - Zásilkovna, s. r. o. (dopravce), pouze po ČR, max. do pěti kilogramů, nebo
05.08.04. - Osobním odběrem v provozovně, po předchozí domluvě termínu vyzvednutí, nebo
05.08.05. - Osobním odběrem u partnera, v otevírací době vybraného obchodu"
05.09. Za vybranou doručovací metodu se zákazníkovi připočítá k ceně objednávky také cena za doručení objednávky. O celkové kupní ceně je zákazník informován před závazným odesláním objednávky.
05.10. "Výrobky digitální povahy, které jsou zakoupeny s doručením digitálním nebo elektronickým: Doba expedice, tedy tyto jsou expedovány ihned po zaplacení objednávky. Expedice objednávky objednávky ž jeden den."
06. POUKAZY
06.01. "Svou informační povinnost o poukazech, jejich dostatečném označení a povinných informací při prodeji poukazů provozovatel řádně splnil. Provozovatel nenese odpovědnost za nesprávné informace koncovým zákazníkům, kteří chtějí uplatnit poukaz. Koncový zákazník (obdarovaný) je povinen se seznámit s výrobkem , s obsahem poukazu a podmínkami pro uplatnění včetně data platnosti poukazu a také s podmínkami pro uplatnění poukazu.
Informace jsou vždy vyznačené na každém poukazu. Nebo je zákazník může najít na internetových stránkách provozovatele. Podmínky pro uplatnění poukazů jsou také dostupné na webových stránkách provozovatele."
06.02. "Každý poukaz má předem stanovený typ, který není možné změnit. Typy poukazů jsou:
06.02.01 - - Poukaz s jednorázově čerpatelnou částkou
06.02.02 - - Poukaz s postupně čerpatelnou částkou
06.02.03. - - Poukaz s procentuální slevou
06.02.04. - - Poukaz bez slevy"
06.03. "Existuje více druhů poukazů, kterými jsou :
06.03.01 - - Dárková poukázky
06.03.02 - - Permanentky
06.03.03. - - Balíčky služeb
06.03.04. - - Věrnostní programy
06.03.05. - - Akce a časově omezené nabídky
06.03.06. - - Kupóny
06.03.07. - - Promotérské nabídky
06.03.08. - - Referral kódy
06.03.09. - - Retence
06.03.10. - - jiné a interní poukazy"
06.04. "Poukazy jsou vydávány jak v tištěné, tak v digitální podobě. Poukazy mohou mít libovolné grafické zpracování, formátu i velikosti. Na poukazu jsou vždy uvedeny informace pro konečného zákazníka včetně interního označení poukazů a strojově čitelnou části poukazu."
06.05. "Poukaz je platný vždy v období od data vydání poukazu (nebo od data nákupu nebo od předem určeného data) do data platnosti poukazu. Provozovatel může pro označení tohoto období také uvádět jako počet dní od data nákupu poukazu.
Obvyklá doba platnosti je v délce 30, 60, 90, 100, 120, 150, 180, 200, 270, 300 nebo 360 dní od data nákupu.
Délka platnosti, kdy lze poukaz uplatnit je vždy přiměřená hodnotě kupovaného poukazu. Provozovatel je povinen při stanovení délky platnosti poukazu zohlednit aktuální obsazenost termínů a nabídku dostupných termínů.
Pro uplatnění poukazu je rozhodující datum a čas začátku konání rezervace, nikoliv datum vytvoření rezervace.
Obdarovaný zákazník je o datu platnosti informován zprostředkovaně zákazníkem, který poukaz zakoupil, dále vyznačeným textem na poukazu a odeslaným emailovým upozorněním o blížícím se konci platnosti poukazu, kterým byl zákazník obdarován. Podmínky a povinnosti obou smluvních stran jsou dostupné nepřetržitě na webových stránkách i v rezervačním systému."
06.06. "Pravidla a podmínky pro vytváření, správu rezervací i stornování rezervací s poukazy, popisuje samostatný dokument: Rezervační a Storno podmínky (RS podmínky), které jsou přílohou tohoto dokumentu.
Tyto podmínky jsou k dispozici na webových stránkách provozovatele."
06.07. "Neuplatněné poukazy nebo jejich zbývající část propadá ve 100% výši ze zůstatkové hodnoty na poukazu. Bez možnosti kompenzace v případě, že je poukaz po datu platnosti."
06.08. "V případě, kdy bude vytvořená rezervace zákazníka provozovatelem označena jako absenční (tj. stav rezervace, kdy se zákazník nedostaví řádně a včas na závaznou rezervaci termínu.). Vytvořením rezervace s uvedením poukazu dojde k uplatnění poukazu (tj. v den vytvoření rezervace). Následně rezervovaný termín zákazník zmešká. Tím dojde ke vzniku absenčního termínu."
06.09. "Zákazník bere na vědomí, že některé služby nejsou vhodné pro osoby se zdravotními omezeními či komplikacemi. Zákazník se seznámí s možnostmi a omezeními a poradí se o vhodnosti této služby s koncovým zákazníkem nebo s lékařem. Seznam možných omezení, zdravotních komplikací najde zákazník na internetových stránkách provozovatele zde: www.masazefilipklar.cz/eo/ a www.masazefilipklar.cz/ki/."
06.10. "Na webových stránkách je zákazníkovi umožněna kontrola platnosti jeho poukazu, počtu zbývajících volných termínů, aktuální zůstatek hodnoty k čerpání. Toto ověření poukazů je zákazníkovi umožněno zdarma a bez nutnosti se do rezervačního systému přihlásit nebo se do něj registrovat.
Adresa pro online ověření poukazu je:
https://s-premium.reenio.cz/cs/codes/validate"
07. KREDIT
07.01. "Rezervační kredit nebo také jen Kredit (dále jen jako: "kredit" nebo ve zkráceném tvaru, které je uvedeno za číselnou hodnotou jako: ""kr.""), je virtuální měna v rezervačním systému Provozovatele, kterou lze dle těchto podmínek uhradit rezervace, termíny, doplňkové služby, vybrané zboží a výrobky v provozovně nebo k úhradě vyúčtování odebraných služeb zákazníkem.
Kredit si zákazník může zakoupit online v internetovém obchodě nebo osobně v provozovně po ukončení jeho rezervace."
07.03. "Při každém novém nákupu kreditů, získává zákazník Bonusový kredit, který je zdarma. Výše bonusového kreditu je vypočtena na základě zakoupeného množství kreditů. (Čím větší nákup kreditů, tím větší je Bonusový kredit).
Aktuální výši kreditů nalezne zákazník po přihlášení ke svému zákaznickému účtu.
Pro zobrazení informací o kreditech, historii jejich pohybů i nový nákup kreditů. Pro a po jejich uplatnění. připsán na jeho zákaznický účet, automaticky jej Ze kterého lze poté vytvářet."
07.04. "Aby zákazník mohl začít využívat kredity a kreditní systém, musí mít vytvořený zákaznický účet v rezervačním systému provozovatele (viz "zákaznický účet"). Zákazníkovi je po přihlášení k zákaznickému účtu zobrazena jeho aktuálně dostupná výše kreditů (nebo je zobrazena v nabídce menu - dle typu používaného zařízení). Aktuální dostupná výše kreditů je hodnota, kterou může zákazník v daný okamžik použít k uhrazení částky k zaplacení za rezervace a k úhradě faktur a vyúčtování služeb. (dále jen jako: "aktuální zůstatek")."
07.05. "Zákazník může kredit získat následujícími způsoby:
Nákupem kreditů,
Připsáním kreditů o hodnotu akceptovanou přes zaměstnanecké benefity,
Souhlasem s kompenzací, retenční nabídkou a jinými nabídkami stanovené Provozovatelem.
Formou odměny z věrnostních programů"
07.06. "Kredit lze zakoupit v provozovně Provozovatele nebo v internetovém obchodě provozovatele prostřednictvím webového rozhraní na internetové adrese:
https://s-premium.reenio.cz/cs/credit;tabs-credit=buy"
07.07. "Zákazníkovi je umožněna:
07.07.01 jednorázová platba nebo
07.07.02. pravidelné měsíční platby, kde se cena zakoupeného balíčku rozloží do dvanácti částí, splatných v pravidelných měsíčních platbách, za podmínek uvedených níže.
Nákup kreditů formou pravidelných měsíčních plateb lze zakoupit pouze osobně v provozovně."
07.08. "07.08.01. Uplatnění kreditů je časově omezeno. Zákazník je před zakoupením kreditů informován o délce platnosti kreditů (o počtu platných dnů). Platnost kreditů závisí na zakoupeném množství kreditů. Doba platnosti je počítána jako počet dní od data zakoupení balíčku.
Přesné datum platnosti kreditů je zákazníkovi zobrazeno, po přihlášení ke svému zákaznickému účtu na záložce s názvem "kredit".
07.08.02. Doba platnosti kreditů se stanoví dle zakupovaného množství kreditů:
500 kreditů - 60 dní od data nákupu
1000 kreditů - 90 dní od data nákupu
2000 kreditů - 120 dní od data nákupu
3000 kreditů - 150 dní od data nákupu
4000 kreditů - 180 dní od data nákupu
5000 a více kreditů - 360 dní od data nákupu"
07.09. "07.09.01. Aktuální doba platnosti se u stávajících kreditů nezkracuje nákupem balíčku s kratší dobou platností.
07.09.02. Zakoupením nových kreditů s delší dobou platností, než je aktuální datum platnosti kreditů, se datum platnosti nastaví na nové datum platnosti (datum nákupu + počet dní od data nákupu).
Dojde tedy k navýšení aktuálního zůstatku kreditů a k prodloužení stávající doby platnosti kreditů o počet dnů, dle zakoupeného množství kreditů.
Nové datum platnosti bude platné na stávající i nově zakoupené kredity."
07.10. "07.10.01. Při splnění stanovených podmínek, může zákazník získat kredit zdarma ke každému nákupu nových kreditů. Množství zakoupeného kreditu společně s kreditem navíc jsou určeny jednotlivými nabídkami Provozovatele. Kredit, který zákazník získá zdarma k nákupu je označený jako Bonusový kredit nebo jen jako Bonus. Dříve bonusový kredit byl označován jako Extra kredit (dále jen jako: "Bonusový kredit").
07.10.02. Tento bonusový kredit se automaticky přičítá k množství zakoupených kreditů. Zakoupené množství kreditů se přičítá k aktuálnímu zůstatku kreditů na zákaznický účet Zákazníka.
07.10.03. Bonusový kredit zdarma nelze získat, pokud jsou kredity placeny ze zaměstnaneckých benefitů a kafeterií."
07.11. "07.11.01. Minimální množství zakoupených kreditů je 500 kr
07.11.02. Maximální množství zakoupených kreditů je 150 000 kr
07.11.03. Maximální množství bonusových kreditů, které lze získat za jednu objednávku je 45 000 kr
07.11.04. Maximální doba platnosti zakoupených kreditů je 360 dní od data nákupu"
07.12. Bonusové kredity a kredity zdarma ve formě odměny nelze nárokovat zpětně.
07.13. "Pohyb kreditů se děje automaticky, zápisem v přehledu historie pohybů kreditů (přírůstky, úbytky a koncový stav) nebo manuálním zápisem ze strany Provozovatele a Smluvních partnerů.
Přehled včetně historie pohybů kreditů je zákazníkovi k dispozici po přihlášení k jeho zákaznickém účtu. V nabídce (menu) na kartě s názvem "kredit". Zde nalezne zákazník také doklady o zaplacení (faktury) s možností jejich stažení do vlastního zařízení."
07.14. "Po vytvoření závazné rezervace je potřeba rezervaci uhradit nejpozději do stanoveného časového limitu. Zákazník si v možnostech platby zvolí možnost ""ZAPLATIT Z KREDITU". Společně s touto možností se zákazníkovi zobrazí cena rezervace (tedy potřebná výše kreditů k uhrazení rezervace).
Celkovou zobrazenou částku k uhrazení rezervace, zákazník uhradí stisknutím tlačítka ""ZAPLATIT"".
Rezervace je tímto uhrazena."
07.15. "K úspěšné úhradě rezervace kreditem, dojde pouze v případě, že:
07.15.01. Zákazník má dostatek platných kreditů k uhrazení celé rezervace. Částečná úhrada kreditem není možná.
07.15.02. Začátek konání rezervace je součásti doby platnosti kreditů. Doba platnosti kreditů se vztahuje na datum a čas konání začátku rezervace. Nikoliv na datum vytvoření rezervace.
07.15.03. Typ rezervace umožňuje úhradu kreditem"
07.16. "Po uhrazení rezervace kredity, již není zákazníkovi vydán doklad o zaplacení rezervace. Automaticky nebo na vyžádaní zákazníka je vystaveno Potvrzení o rezervaci. Toto potvrzení není daňovým dokladem."
07.17. "Kredity propadají ve 100% výši z aktuálního zůstatku na zákaznickém účtu, bez možnosti kompenzace v případě, že:
07.17.01. Kredity jsou po datu platnosti (kredit expiroval),
07.17.02. Zákazník zrušil svůj zákaznický účet,
07.17.03. Zákazník požádal o odstranění osobních údajů a dat, které vedou k jednoznačné identifikaci zákaznického účtu, čímž došlo k takzvané anonymizaci účtu,
07.17.04. Zákazník souhlasil a odeslal žádost o narovnání zákaznického účtu a Provozovatel žádost schválil,
07.17.05. Zákazníkovi byl Provozovatelem udělen zákaz s využívaním služeb Provozovatele,
07.17.06. Zákazník má jednu nebo více vystavených faktur po datu splatnosti,
07.17.07. Zákazník zvlášť hrubým způsobem porušil ustanovení VOP a jeho příloh nebo ustanovení porušuje opakovaně,
07.17.08. Došlo k úmrtí zákazníka"
07.18. "Platnost kreditů lze prodloužit v případě, že zákazník odešle vyplněnou online žádost o prodloužení platnosti kreditů s uvedením důvodu k jeho prodloužení a Provozovatel tuto žádost schválí. Podmínkou je, že kredit, kterému má být prodloužena jeho doba platnosti je v den odeslání žádosti stále platný (není již po datu platnosti).
Formulář s online žádostí je zákazníkovi dostupný na webových stránkách Provozovatele."
07.19. "Zakoupený kredit, jeho část ani aktuální zůstatek kreditů nelze směnit zpět na finance nebo jej vyplatit. "
07.20. "Kredit lze vrátit v zákonné čtrnáctidenní lhůtě, bez udání důvodů a to odstoupením od kupní smlouvy. Zákazník zakoupený kredit nesmí začít využívat (nesmí kredit uplatnit ani z jeho zakoupené části), v případě kdy je zakoupené kredit použit k úhradě rezervace se považuje kredit za uplatněný. V takovém případě zákazníkovi zaniká nárok od kupní smlouvy odstoupit.
Pro rychlejší vyřízení žádosti o odstoupení od kupní smlouvy může zákazník odeslat online formulář na webových stránkách provozovatele."
07.21. Kredity v rezervačnímu účtu zákazníka jsou nepřenosné na jiného zákazníka.
07.22. "Stornováním uhrazené rezervace kreditem, se rezervační kredit připíše zpět na účet zákazníka k opětovnému použití (uplatnění), za předpokladu dodržení rezervačních a storno podmínek."
08. NAROVNÁNÍ ZÁKAZNICKÉHO ÚČTU
08.01. "Provozovatel si vyhrazuje právo provést narovnání zákaznického účtu a vypořádání veškerých vzájemných závazků a pohledávek mezi Provozovatelem a Zákazníkem, a to zejména v případě ukončení smluvního vztahu, předčasného ukončení čerpání služeb, nebo v případě, že Zákazník přestane využívat služby Provozovatele na delší dobu (typicky déle než 12 měsíců od posledního využití služby)."
08.02. "Narovnání zákaznického účtu probíhá na základě skutečně odebraných služeb a produktů Zákazníkem, jejichž hodnota se vyčíslí dle aktuálního standardního ceníku služeb a produktů Provozovatele. Od této celkové hodnoty budou odečteny veškeré Provozovatelem přijaté platby od Zákazníka (např. platby za kredity, hotovostní platby za služby apod.)."
08.03. "Vyloučení vrácení a směny kreditu:
08.03.01. Zakoupený kredit (tj. kredit získaný proti peněžní úhradě) je nevratný a nelze jej směnit zpět na finance, vrátit nebo jej vyplatit. Slouží výhradně k úhradě za služby a produkty Provozovatele.
08.03.02. Bonusový kredit (tj. kredit poskytnutý Zákazníkovi zdarma, například jako dárek k nákupu, za věrnost, v rámci marketingových akcí apod.) nemá peněžní hodnotu a nelze jej v žádném případě směnit zpět na finance, vrátit, vyplatit, ani nelze na jeho základě požadovat jakékoli peněžní plnění od Provozovatele.
V případě narovnání účtu se nevyužitý zakoupený ani bonusový kredit nezohledňuje jako protihodnota pro Zákazníka. Zákazník je srozuměn s tím, že nevyčerpaný kredit propadá.
08.03.03. Slevy (např. věrnostní slevy, slevy na rezervace) a bonusové kredity poskytnuté Zákazníkovi v rámci věrnostních programů nebo akčních nabídek jsou podmíněny aktivním a nepřetržitým čerpáním služeb Provozovatele a slouží k podpoře dlouhodobého vztahu. V případě narovnání zákaznického účtu se tyto slevy a bonusy nepovažují za snížení skutečné hodnoty odebraných služeb z pohledu Provozovatele. Zákazník je povinen uhradit ceníkovou hodnotu služeb, bez ohledu na uplatněné slevy, pokud by po narovnání vznikl nedoplatek."
08.04. "Platby za členství ve věrnostním programu Premium CARD se započítávají jako přijaté platby od zákazníka. Pokud Zákazník zvolil měsíční platby za členství v programu Premium CARD a dojde k narovnání zákaznického účtu před uhrazením všech 12 měsíčních splátek, zavazuje se Zákazník uhradit zbývající dlužné splátky za členství v plné výši a bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od výzvy Provozovatele k úhradě. Tyto dlužné splátky budou zahrnuty do celkového nedoplatku v rámci narovnání účtu."
08.05. "Výsledek narovnání zákaznického účtu a vznik nedoplatku nebo přeplatku:
08.05.01. Pokud po provedení narovnání účtu vznikne nedoplatek pro Zákazníka (tj. hodnota odebraných služeb a produktů převyšuje přijaté platby Zákazníka), je Zákazník povinen tento nedoplatek uhradit Provozovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od výzvy Provozovatele k úhradě.
08.05.02.Pokud po provedení narovnání účtu vznikne přeplatek ve prospěch Zákazníka (tj. přijaté platby Zákazníka převyšují ceníkovou hodnotu odebraných služeb a produktů, což by nastalo pouze v případě, že zákazník zaplatil více, než reálně vyčerpal a nevyužil žádné bonusové kredity), Provozovatel tento přeplatek vrátí Zákazníkovi do 30 dnů od provedení narovnání účtu na Zákazníkem uvedený bankovní účet.
08.05.03. Pokud po provedení narovnání účtu bude výsledkem nulová hodnota (tj. hodnota přijatých plateb Provozovatelem se rovnají celkové hodnotě odebraných služeb a produktů Zákazníkem) nevzniká žádné straně nedoplatek ani přeplatek. Žádné straně tak nevzniká pohledávka vůči straně druhé."
08.06. O provedeném narovnání zákaznického účtu a výsledné částce (nedoplatek/přeplatek) bude Zákazník písemně informován (e-mailem na adresu uvedenou při registraci) s uvedením detailního vyúčtování.
09. PREMIUM CARD
09.01. "Premium CARD je věrnostní program, který nabízí placené členství pro zákazníky provozovatele. Zákazníci s věrnostním programem Premium CARD získávají slevu z běžné ceny rezervace a další benefity. (dále jako: "Premium CARD")
Premium CARD jsou nabízeno několik variant členství: FREE, PLUS, PRO, ULTRA nebo OWN."
09.02. "Zákazník se může stát členem v programu Premium CARD, za předpokladu splnění vstupních podmínek věrnostního programu. Vstupní podmínky jsou:
09.02.01. Zákazník je starší 18 let
09.02.02. Zákazník je bez zdravotních komplikací nebo omezení. Sezam s vážnými onemocněními a omezeními je přílohou těchto VOP a také je k dispozici na webových stránkách provozovatele
09.02.03. Zákazník se seznámí s kompletními Obchodními podmínkami věrnostního Programu CARD, které mu byly poskytnuty, vyplní a odešle online formulář s registrací do věrnostního programu Premium CARD a udělí požadované souhlasy a vybere si požadovanou variantu svého členství.
09.02.04. Není naplněna celková kapacita registrovaných zákazníků ve věrnostním programu"
09.03. "Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci zákazníka do věrnostního programu, bez udání důvodu. V opačném případě registraci schválí a odeslanou registraci, zpracuje a zanese do systému.
(schválený) Registrovaný zákazník v programu Premium+ se stává členem věrnostního programu Premium CARD."
09.04. "Držitelé karty Premium CARD se řídí dle Obchodních podmínek věrnostního programu Premium CARD, které jsou nadřazeny těmto všeobecným obchodním podmínkám (VOP). Ustanovení, která nejsou obsažena nebo nejsou řešena v obchodních podmínkách Premium CARD, jsou platná ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek."
09.05. Obchodní podmínky programu Premium CARD nejsou zobrazeny veřejně. Aktuální verze a znění Obchodních podmínek Premium CARD jsou registrovaným zákazníkům k dispozici po přihlášení k zákaznickému účtu.
10. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
10.01. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem (prostřednictvím e-shopu) ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí zboží, v případě kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, a v případě smlouvy o poskytování služeb ode dne uzavření smlouvy, a to bez udání důvodu. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém odstoupení od této smlouvy informovat Provozovatele, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
10.02. Pro oznámení svého záměru odstoupit od kupní smlouvy může zákazník použít vzorový formulář, který je v příloze těchto VOP k dispozici nebo pro nejrychlejší podání může zákazník využít online formulář, který po vyplnění odešle.
Odstoupit od kupní smlouvy →
10.03. Od kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou drobné předměty (např. masážní pomůcky, kosmetika apod.), lze odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník je povinen vrátit zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to kompletní, nepoškozené a neopotřebené, a je-li to možné, v původním obalu.
10.04. V souladu s ustanovením § 1837 písm. a) a l) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, zákazník nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly služby v plném rozsahu poskytnuty s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a provozovatel před uzavřením smlouvy zákazníka poučil, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. To znamená, že od smlouvy o rezervaci termínu masáže či jiné služby, která je poskytována v konkrétním určeném termínu, nelze odstoupit ve smyslu obecného práva na odstoupení od smlouvy. Pro zrušení rezervovaného termínu platí storno podmínky uvedené v dokumentu "Rezervační a storno podmínky", které jsou přílohou těchto Všeobecných obchodních podmínek.
10.05. Od kupní smlouvy, jejímž předmětem je dárkový poukaz, lze odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jeho zakoupení, a to za předpokladu, že dárkový poukaz nebyl dosud aktivován, uplatněn, ani nebyla provedena rezervace termínu služby na základě tohoto poukazu. V případě odstoupení od smlouvy bude vrácena kupní cena poukazu.
10.06. Pokud zákazník odstoupí od této smlouvy, bez zbytečného odkladu vrátí provozovatel přijatou částku za objednávku, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy zákazník odeslal žádost o oznámení od kupní smlouvy, všechny platby, které jsme od něj obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).
10.07. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který zákazník použil pro počáteční transakci, pokud zákazník výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím zákazníkovi nevzniknou další náklady. Platba je odeslána zákazníkovi až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
10.08. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
10.09. Zákazník odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
10.10. Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím provozovateli vrátit i poskytnutý dárek.
11. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
11.01. "Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů)."
11.02. "Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že zboží a zboží digitální povahy při převzetí nemá vady. Zejména provozovatel odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
11.02.01. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
11.02.02. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
11.02.01. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
11.02.03. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů."
11.03. "Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí."
11.04. "Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u provozovatele na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání."
11.05. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností provozovatele za vady může upravit reklamační řád provozovatele.
12. DALŠÍ PRÁVA SMLUVNÍCH STRAN
12.01. Zákazník nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží nebo rezervace.
12.02. Provozovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
12.03. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@masazefilipklar.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníkovi zašle provozovatel na elektronickou adresu zákazníkovi.
12.04. "K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869.
https://adr.coi.cz/cs"
12.05. Platformu pro řešení sporů on-line:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi provozovatelem a zákazníkem z kupní smlouvy
12.06. "Evropské spotřebitelské centrum ČR, se sídlem: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2.
https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line)"
12.07. Provozovatel je oprávněn k prodeji zboží a služeb na základě platného živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci působnosti prodávajícího Živnostenský úřad Frýdek-Místek (ŽÚ).
12.08. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
12.09. "Česká obchodní inspekce (ČOI) vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů."
12.10. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
13. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A COOKIES
13.01. "Svou informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen ""nařízení GDPR"") související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností provozovatele plní provozovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu."
13.02. "Zákazník je seznámen před uzavřením kupní smlouvy s obchodním jménem a zákonného označení prodejce (provozovatele), který je skutečným prodejcem na kupní smlouvě."
13.03. Správcem osobních údajů zákazníka je Provozovatel.
13.04. "Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky provozovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač provozovatele, může zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Varianty odvolatelných souhlasů se zpracováním souborů cookies:
A) Nezbytné pro fungování (krátkodobé cookies) – Tyto cookies jsou vyžadovány pro správnou funkčnost našich webových stránek a v našem systému je nelze vypnout. Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
B) Funkční cookies – Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
C) Analytické cookies – Tyto cookies jsou vyžadovány pro získávání statistik o návštěvnosti našich webových stránek.
D) Reklamní a marketingové cookies – Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro Vás byly zajímavé."
13.05. "Zásady zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách Provozovatele, zde:
https://www.masazefilipklar.cz/gdpr/"
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.01. "Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem."
14.02. "Volbou práva VOP není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy."
14.03. "Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení."
14.04. Kupní smlouva včetně VOP je archivována provozovatelem v elektronické podobě a není přístupná.