DOKUMENT

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

2025

01│ ÚVODNÍ USTANOVENÍ


  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen jako: "VOP") vydává podnikající fyzická osoba pan Filip Klár, IČO 09490850, DIČ CZ 9307045374 se sídlem na adrese Lískovecká 2088, Frýdek-Místek, 738 01, Česká republika a zapsán v živnostenském rejstříku na MM Frýdek-Místek (dále jen jako: "Provozovatel"), (obecně a marketingově Tyto VOP upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Provozovatelem a Zákazníkem a nebo dalšími zúčastněnými subjekty.
  2. Tyto VOP provozovatele v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, uzavírané mezi provozovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen jako "kupující" nebo "zákazník") na základě uzavření kupní smlouvy, registrací zákazníka a ke splnění zákonných povinností provozovatele.
  3. Na základě platného živnostenského oprávnění Provozovatel poskytuje masážní a rekondiční služby, služby pro osobní činnosti a pohodu. Provozovatel je současně také prodávajícím v internetovém obchodě, umístěném na internetových adresách www.s-premium.reenio.cz, www.masazefilipklar.cz (dále jen jako: "eshop" nebo "rezervační systém"), kde pomocí webového rozhraní nabízí a prodává produkty převážně digitální povahy.
  4. Provozovatel spravuje online rezervační systém, který je zákazníkovi dostupný po jeho odeslané registraci prostřednictvím online formuláře v rezervačním systému a následné aktivaci zákaznického účtu (ověření). Zákaznický účet je zabezpečená internetová stránka s přihlášením pomocí přihlašovacích údajů zákazníka, tj. přihlašovací jméno (email zákazníka) a zvoleného hesla (dále jen jako: "zákaznický účet").
    Zákazník po úspěšném přihlášení může vytvářet nové rezervace, spravovat je a také je rušit. Dále je zákazníkovi umožněn nákup nových služeb (rezervací), digitálních výrobků - dárkové poukazy, permanentky, slevové kupony, členství, apod. Celé toto webové rozhraní se označuje jako rezervační systém (dále jen jako: "rezervační systém").
  5. Provozovatel poskytuje své služby v provozovně nebo provozovnách, kde také probíhá prodej doplňkového sortimentu a zboží (dále jen jako: "provozovna" nebo "studio"). Aktuální seznam provozoven, jejich identifikace i adresa je k dispozici na webových stránkách provozovatele (www.masazefilipklar.cz nebo www.studio-premium.com)
  6. Na základě smluvního ujednání o obchodní spolupráci mohou v provozovnách působit i další poskytovatelé stejných nebo podobných služeb. Tito poskytovatelé služeb jsou samostatné subjekty v podnikání (dále jen jako: "smluvní partner").
  7. Provozovatel v prostorách provozovny, na webových stránkách i v rezervačním systému prezentuje a prodává své zboží a služby nebo smluvních partnerů:
      1. Výrobky digitální povahy (tj. dárkové poukázky, kredity, členství, apod.)
      2. Rezervaci termínů
      3. Doplňkový prodej zboží a služeb
      4. Placenou inzerci výrobků a služeb
      5. Členství ve věrnostních programech
      6. Související drobný prodej
  8. Ustanovení odchylná od všeobecných obchodních podmínek (VOP) je možné sjednat dodatkově v kupní smlouvě. Odchylná ustanovení v kupní smlouvě mají přednost před ustanovení Všeobecných Obchodních Podmínek (VOP).
  9. Znění všeobecných obchodních podmínek (VOP) může provozovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu znění předchozího znění všeobecných obchodních podmínek (VOP).
  10. V případě, že provozovatel změní či doplní všeobecné obchodní podmínky, jsou tyto nové všeobecné obchodní podmínky platné a účinné dnem zveřejnění všeobecných obchodních podmínek na webových stránkách provozovatele.
  11. V případě, že zákazník již souhlasil s všeobecnými obchodními podmínkami dříve, souhlasil s nimi, pak provozovatel oznámí zákazníkovi záměr změnit všeobecných obchodních podmínek a nové znění všeobecných obchodních podmínek. Provozovatel tak učiní prostřednictvím elektronické komunikace – odesláním emailu na emailovou adresu zákazníka, kterou uvedl při své registraci. Pro zákazníky jsou nové všeobecné obchodní podmínky platné a účinné po 30 dnech od data zveřejnění nových všeobecných obchodních podmínek (VOP).
  12. Zákazník souhlasí s automatickým udělením souhlasu všeobecných obchodních podmínek v případě, že změna ve všeobecných obchodních podmínkách je v takovém rozsahu, která nemá vliv na obsah či podstatu všeobecných obchodních podmínek (př. oprava pravopisné chyby; změna telefonního čísla; změna adresy provozovny) – tedy je změna zanedbatelná.
  13. Změna ve všeobecných obchodních podmínkách byla provedena pouze v příloze těchto VOP a zároveň tím nebyl dotčen obsah či podstata nových všeobecných obchodních podmínek. Ustanovení všeobecných obchodních podmínek (VOP) jsou nedílnou součástí:
      1. Uzavřené kupní smlouvy
      2. Registrace zákazníka do rezervačního systému
      3. Registrace zákazníka do věrnostních programů Studia Premium
      4. Vytvořením rezervace termínu v rezervačním systému
  14. Všeobecné obchodní podmínky (VOP) jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce.
  15. Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran upravují také některé přílohy těchto všeobecných obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí VOP.

02│ ZÁKAZNICKÝ ÚČET

  1. Zákazníkovi je umožněna registrace v internetovém rezervačním systému provozovatele. Zákazníkovi po vyplnění a odeslání registračního formuláře, vzniká uživatelský účet. Rezervační účet zákazníka je chráněn uživatelským jménem a heslem. Po přihlášení k rezervačnímu účtu, může zákazník vytvářet nové rezervace, spravovat či je rušit. Dále může změnit nastavení účtu a hesla. A také odeslat objednávku zboží a služeb a zaplatit za odeslanou objednávku. (dále jen jako: "rezervační účet").
  2. V případě, že to rezervační systém nebo internetový obchod umožňuje, může si zákazník objednat zboží bez registrace v systému.
  3. Při objednávání zboží a služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny požadované údaje. Údaje uvedené v rezervačním účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
  4. Údaje uvedené zákazníkem v rezervačním účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  5. Přístup k rezervačnímu účtu je zabezpečeno přihlášením – uživatelským jménem (to je email) a heslem (zvolí si zákazník). Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně svých přihlašovacích údajů a informací nezbytných k přístupu na rezervační účet zákazníka.
  6. Zákazník nesmí umožnit používání svého uživatelského účtu jiné osobě.
  7. Zákazník bere na vědomí, že rezervační účet nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  8. Provozovatel může odebrat zákazníkovi přístup k rezervačnímu účtu nebo jej částečně či zcela omezit.
  9. Zákazníkovi je zakázáno vytvářet si více rezervačních účtů. Zákazník smí využívat k rezervaci termíny, nákupy a objednávek pouze jeden rezervační účet. Provozovatel si vyhrazuje právo takové účty zákazníka spojit (sloučit) nebo účty smazat včetně obsažených informací, platných rezervací, zakoupených digitálních produktů i kreditního zůstatku, bez možnosti kompenzace či náhrady.
  10. Zákazník může svou registraci zrušit včetně výmazu dat i poskytnutých osobních údajů.

03│ UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Veškerá prezentace zboží a služeb umístěná ve webovém rozhraní e-shopu a v rezervačním systému je informativního charakteru a provozovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  2. Webové rozhraní e-shopu obsahuje informace o zboží a službách, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží či služby a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží a služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu nebo v rezervačním systému. Tímto ustanovením není omezena možnost provozovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní e-shopu nebo v rezervačním systému platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Pro objednání zboží či služby, vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu (e-shopu) nebo závazně rezervuje vybraný termín s požadovanou službou poskytovatele. Objednávka zboží nebo závazná rezervace obsahuje informace o: objednávaném zboží či rezervované služby. Způsobu úhrady kupní ceny zboží či služby, datum splatnosti,
    údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží či služby.
  5. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Podmínky pro uplatnění (jsou-li), včetně upozornění na možné zdravotní omezení konečného zákazníka spojené s využitím služeb. Některé zboží může mít omezenou dobu platnosti. Toto datum je označeno v popisu zboží a také je uvedeno na produktu samotném, jako "datum platnosti do". (dále společně jen jako "objednávka" nebo "rezervace").
  6. Před odesláním objednávky či vytvoření rezervace je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníkovi zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník provozovateli kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" nebo kliknutím na tlačítko "Závazně rezervovat". Údaje uvedené v objednávce jsou provozovatelem považovány za jediné a správné. Provozovatel neprodleně po obdržení objednávky či rezervace zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou přijetí objednávky či rezervace, a to na adresu elektronické pošty zákazníka, která je uvedená v objednávce nebo adresu elektronické pošty zákazníka, kterou uvedl při registraci do rezervačního systému.
      1. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem vzniká:
      2. Doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je provozovatelem zasláno elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka, nebo Doručením přijetí rezervace (akceptací), jež je provozovatelem zasláno elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka
  7. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

04 │ CENA ZBOŽÍ, SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cenu zboží, služby a případné náklady spojené s dodáním zboží, náklady dle zvoleného typu platby a dle kupní smlouvy, uzavřené prostřednictvím internetového obchodu – eshopu nebo cenu za rezervaci termínu, zvolené služby a případných doplňkových služeb může zákazník uhradit provozovateli následujícími způsoby:
  • Bankovním převodem nebo QR Platbou

  • Platební kartou - online 

  1. Cenu zboží, služby, rezervaci termínu, zvolené služby a doplňkové služeb může zákazník uhradit provozovateli při nákupu v provozovně následujícími způsoby:
      1. v hotovosti
      2. QR platbou, Bankovním převodem na účet prodávajícího
      3. bezkontaktní platební kartou
      4. rezervačním kreditem – tento způsob uhrazení lze pouze za vytvořené nové rezervace
      5. úhradou ze zaměstnaneckých kafeterií (z volnočasového fondu), pokud benefitní společnost dovoluje takový způsob zaplacení:
        1. Benefity Plus
        2. Edenred
        3. eBenefity (moje UP)
        4. Pluxee (dříve Sodexo)
        5. Benefity
  2. Prostřednictvím zaměstnaneckých benefitů (Benefitních společností) a kredity lze zaplatit pouze rezervace termínů, tedy rezervované a odebrané služby. Těmito platebními metody nelze zaplatit způsobené škody provozovateli zákazníkem, poplatky, poplatky za platby po splatnosti, úroky z prodlení nezaplacených částek, vzniklých pohledávek nebo pohledávek po narovnání zákaznického účtu.
  3. Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit provozovateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  4. Provozovatel může požadovat od zákazníka zálohu. Záloha se vypočítá stanoveným procentem z celkové ceny k zaplacení.
  5. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do tří (3) dnů od uzavření kupní smlouvy.
  6. V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  7. Provozovatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany zákazníka nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží zákazníkovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté provozovatelem zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
  9. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy zákazníkovi fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Fakturu vystaví provozovatel zákazníkovi po uhrazení kupní ceny objednávky a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka. Nebo v případě zaplacení rezervace je doklad o zaplacení (faktura) generována automaticky rezervačním systémem. Zákazník tyto doklady nalezne po přihlášení ke svému rezervačnímu účtu. Takto generované doklady již prodávající neodesílá elektronicky na emailovou adresu zákazníka.
  10. Provozovatel je oprávněn prodávat zboží, služby, produkty digitální povahy a přijímat platby jménem smluvního provozovatele, a také jménem smluvního provozovatele vydat potřebné daňové doklady a potvrzení. Provozovatel tyto platby zpracovává na základně zvláštního zmocnění udělené smluvním provozovatelem. Zákazník je před uzavřením kupní smlouvy se smluvním partnerem na tuto skutečnost upozorněn. Zákazník tak uzavírá kupní smlouvu s extérním provozovatelem služeb a provozovatel zde vystupuje jako nezainteresovaná osoba do obchodního vztahu.
  11. Zákazník bere na vědomí, jeho povinnost se seznámit s podmínkami uzavření kupní smlouvy, které poskytuje smluvní provozovatel a dle těchto podmínek se zákazník řídí.

05 │ PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li provozovatel podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, zákazník je povinen převzít zboží při dodání nebo do doby uložení zboží, pokud taková doba byla zákazníkovi dopravcem umožněna.
  3. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku s objednávkou od dopravce převzít.
  5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky provozovatele, jsou-li provozovatelem vydány.
  6. V případě doručování digitálních produktů prostřednictvím elektronické komunikace, je zboží doručeno na poskytnutou elektronickou adresu zákazníkem, kterou uvedl v objednávce nebo při registraci do rezervačního systému. Zboží digitální povahy se považuje za doručené zákazníkovi okamžikem, odesláním automatizované elektronické zprávy (email) na elektronickou adresu zákazníka nebo stažení zakoupeného digitálního produktu z úložiště provozovatele či po přihlášení zákazníka ke svému rezervačnímu účtu, kde tento nákup nalezne společně s doručenou objednávkou. Provozovatel se zavazuje poskytnout zákazníkovi přístup ke stažení digitálního zboží a přístup zákazníkovi umožnit minimálně po dobu čtrnáctí (14) dnů od doručení zboží.
  7. Provozovatel může zákazníkovi jednostranně změnit způsob dopravy z digitálního stažení z uložiště za dodání zboží formou elektronického odeslání zprávy na adresu zákazníka, a to i naopak z elektronické zprávy na formu digitálního stažení z uložiště. V tomto případě je změna ve formě dopravy zboží nepatrná a žádné straně nevzniká nárok na úhradu vzniklých nákladů.
  8. Za okamžik doručení objednávky s produkty digitální povahy se považuje odeslání elektronického potvrzení zákazníkovi o přijetí objednávky či doručení digitálních produktů na elektronickou adresu kupujícího.

06 │ DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Zákazníkovi může být doručováno zboží následujícími formami v závislosti na povaze zakupovaného zboží či služby:
    1. Na elektronickou adresu zákazníka (na e-mail)
    2. Digitálně – souborem ke stažení (z rezervačního systému)
    3. Zásilkovna, s. r. o. (dopravce), pouze po ČR, max. do pěti kilogramů
    4. Osobním odběrem v provozovně, po předchozí domluvě termínu vyzvednutí
  2. Za zvolenou doručovací metodu se zákazníkovi připočítá k ceně objednávky cena za doručení objednávky. O ceně je zákazník informován před odesláním objednávky. Cena za doručení zboží je zákazníkovi také k dispozici na webových stránkách provozovatele.

07 │ DODATEČNÉ INFORMACE – ZBOŽÍ ZVLÁŠTNÍ POVAHY

  1. Provozovatel nenese odpovědnost za neinformovanost koncových zákazníků s poukazy, s určitou dobou platnosti. Zákazník vždy informuje osobu, která poukaz využije, s datumem platnosti poukazu či rezervace, jak rezervaci vytvořit a předají na provozovatele platný kontakt tak, aby osoba mohla vytvořit rezervaci termínu a došlo tak k uplatnění služby.
  2. Provozovatel svou informační povinnost splňuje přiloženým návodem s podmínkami uplatnění poukazu nebo odkazem na webové stránky provozovatele, kde jsou podmínky uplatnění poukazu zákazníkovi k dispozici. Podmínky pro uplatnění poukazu obsahují také datum platnosti poukazu.
  3. Koncový zákazník s poukazem je povinen službu využít, respektive uplatnit do data vyznačené na poukázce v poli označené jako "datum platnosti". Pozdější využití zakoupené poukázky není přípustné. V takovém případě zboží propadá ve 100 % výší z ceny zakoupeného zboží ve prospěch provozovatele. Kompenzace není možná.
  4. Rezervace, ve které je uplatněn poukaz se musí uskutečnit v období do data platnosti poukazu.
  5. Zákazník bere na vědomí, že některé služby nejsou vhodné pro osoby se zdravotními omezeními či komplikacemi. Zákazník se seznámí s možnými kontraindikacemi a omezeními a poradí se o vhodnosti této služby s koncovým zákazníkem nebo s lékařem. Seznam možných kontraindikací, zdravotních komplikací, omezení najde zákazník na internetových stránkách provozovatele zde: www.masazefilipklar.cz/eo/ a www.masazefilipklar.cz/ki/

08 │ KREDIT

  1. Rezervační kredit nebo také kredit (dále jen jako: "kredit" nebo ve zkráceném tvaru, které je uvedeno za číselnou hodnotou jako: "kr.") je virtuální měna v rezervačním systému provozovatele, kterou lze dle těchto podmínek a pravidel pro uplatnění kreditů uhradit existující rezervace, termíny, služby, doplňkové služby, extra doplňkové služby, vybrané zboží v provozovně nebo k úhradě vystaveného vyúčtování za odebrané služby s označením Premium FAMILY.
  2. Způsob získání kreditů, nákup kreditů, uplatnění kreditů a soubor podmínek a pravidel pro používání kreditů, tvoří dohromady kreditní systém (dále jen jako: "kreditní systém").
  3. Aby zákazník mohl začít využívat kredity a kreditní systém, musí mít vytvořený zákaznický účet v rezervačním systému provozovatele (viz "zákaznický účet"). Zákazníkovi je po přihlášení k zákaznickému účtu zobrazena jeho aktuálně dostupná výše kreditů (nebo je zobrazena v nabídce menu - dle typu používaného zařízení). Aktuální dostupná výše kreditů je hodnota, kterou může zákazník v daný okamžik použít k uhrazení částky k zaplacení (dále jen jako: "Aktuální zůstatek").
  4. Zákazník může kredit získat následujícími způsoby:
      1. Nákupem kreditů (online nebo v provozovně)
      2. Dalším nebo opakovaným nákupem kreditů (dále jako: "Dobití kreditů" nebo "Nabití účtu")
      3. Připsáním hodnoty (Kafeterie, Benefitní společnosti, z volnočasových fondů)
      4. Připsáním hodnoty (Fondy kulturních a sociálních potřeb - FKSP)
      5. Uplatněním dárkové poukázky nebo kupónu (Dárková poukázka nebo kupón obsahuje přesně stanovenou hodnotu dárkové poukázky nebo kupónu v korunách nebo kreditech.)
      6. Akceptováním bonusu nebo slevové nabídky
      7. Souhlasem kompenzace, retenční nabídky a jiných zvýhodnění ve formě kreditů, stanovené provozovatelem
      8. Darem od provozovatele
  5. Kredit lze zakoupit v provozovně provozovatele nebo v internetovém obchodě provozovatele prostřednictvím webového rozhraní na internetové adrese: https://s-premium.reenio.cz/cs/credit;tabs-credit=buy
  6. Zákazníkovi je umožněn nákup kreditů jen v přesně daném množství kreditů tj. velikosti balíčku (dále jako: "Balíček"). Zakoupené množství kreditů je připsáno na zákaznický účet zákazníka. Zakoupený kredit se přičte k aktuálnímu zůstatku kreditů.
  7. Zákazníkovi je umožněna jednorázová platba nebo pravidelné měsíční platba, kde se cena zakoupeného balíčku rozloží do dvanácti částí.
  8. Uplatnění zakoupených kreditů je časově omezeno. Zákazník je před zakoupením kreditů informován o délce platnosti kreditů (o počtu platných dnů). Platnost kreditů závisí na zakoupeném množství kreditů. Doba platnosti je počítána jako počet dní od data zakoupení balíčku. Přesné datum platnosti zakoupených kreditů je zákazníkovi zobrazeno, po přihlášení ke svému zákaznickému účtu na záložce s názvem "kredit". Počty platných dnů jsou stanoveny následovně:
      • 500 kreditů - 60 dní od data nákupu
      • 1000 kreditů - 90 dní od data nákupu
      • 2000 kreditů - 120 dní od data nákupu
      • 3000 kreditů - 180 dní od data nákupu
      • 5000 kreditů a více - 360 dní od data nákupu
  9. Aktuální doba platnosti se u stávajících kreditů se nezkracuje nákupem balíčku s kratší dobou platností.
  10. Zakoupením balíčku s delší dobou platností, než je aktuální datum platnosti, se datum platnosti nastaví na nové datum platnosti (datum nákupu + počet dní od data nákupu). Nové datum platnosti bude platné na stávající i nově zakoupené kredity.
  11. Pohyb kreditů se děje automaticky, zápisem v přehledu historie pohybů kreditů (přírůstky, úbytky a koncový stav) nebo manuálním zápisem ze strany provozovatele nebo smluvních partnerů. Přehledy včetně historie pohybů kreditů a vystavených dokladů jsou zákazníkovi k dispozici na jeho zákaznickém účtu.
  12. Při splnění stanovených podmínek, může zákazník získat kredit zdarma - "Kredit s bonusem" nebo "Bonusový kredit" (dříve také označován jako: "Extra kredit"). Tento bonusový kredit se automaticky přičítá k aktuálnímu zůstatku kreditů.
  13. Bonusový kredit je kredit, který dostane zákazník zdarma navíc k zakoupené velikosti balíčků s kredity. Čím větší hodnota kreditů, tím vyšší bonusový kredit zákazník získá. Výše bonusových kreditů je platná při zaplacení ceny za balíček kreditů.
  14. Po vytvoření rezervace je po zákazníkovi vyžadována platba. Zákazník si v možnostech platby zvolí možnost "zaplatit kreditem". Společně s touto možností se zákazníkovi zobrazí cena rezervace (tedy potřebná výše kreditů k uhrazení rezervace). Celkovou zobrazenou částku k uhrazení kreditem, zákazník uhradí tím, že stiskne tlačítko "ZAPLATIT".
  15. K úspěšné úhradě rezervace kreditem, dojde pouze v případě, že zákazník má dostatek kreditů k uhrazení celé rezervace. Částečná úhrada kreditem není možná. A současně lze kreditem uhradit pouze ty rezervace, které mají začátek konání služby ještě v období platnosti kreditů. Doba platnosti kreditů se tedy nevztahuje na datum vytvoření rezervace, ale na datum a čas konání rezervace.
  16. Kredity propadají ve 100% výši z aktuálního zůstatku kreditů, bez možnosti kompenzace v případě, že:
      1. Zákazník odstranil zákaznický účet nebo
      2. Provozovatel schválil žádost zákazníka o stažení uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů nebo
      3. Uplynula doba platnosti uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů provozovatelem
      4. Zákazník provedl anonymizaci účtu (stažení a výmaz osobních a identifikačních údajů) nebo
      5. Ze zákaznického účtu nebyla provedena žádná rezervace termínu za posledních deset kalendářních měsíců (neaktivní účet) nebo
      6. Zákazník se nepřihlásil ke svému zákaznickému účtu za posledních dvanáct kalendářních měsíců (neaktivní účet) nebo
      7. Zákazník opakovaně nebo zvlášť závažným způsobem porušuje tyto všeobecné obchodní podmínky, včetně jeho příloh
      8. Zákazník má vůči provozovateli nezaplacenou částku po datu splatnosti o více jak 30 dní nebo
      9. Zákazník odstoupil od kupní smlouvy nebo proběhlo narovnání zákaznického účtu
  17. Kredity v rezervačnímu účtu zákazníka jsou nepřenosné na jiného zákazníka.
  18. Stornováním uhrazené rezervace kreditem, se rezervační kredit připíše zpět na účet zákazníka k opětovnému použití (uplatnění) kreditů a to za předpokladu dodržení rezervačních a storno podmínek.
  19. Za uhrazení rezervace kreditem není provozovatel povinen vystavit zákazníkovi doklad o přijaté platbě (fakturu), neboť se nejedná o skutečně zaplacenou částku a není pro provozovatele tedy skutečným příjmem.
  20. Zakoupený kredit nelze směnit zpět na finance nebo za jiné peněžní prostředky, resp. kredit po zakoupení nelze vrátit nebo vyplatit. Rezervační kredit lze vrátit v zákonné čtrnáctidenní lhůtě, bez udání důvodů a to odstoupením od kupní smlouvy. Zákazník zakoupený kredit nesmí začít využívat (nesmí kredit uplatnit ani z jeho zakoupené části), v případě kdy je zakoupené kredit použit k úhradě rezervace se považuje kredit za uplatněný. V takovém případě zákazníkovi zaniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
    Pro rychlejší vyřízení žádosti o odstoupení od kupní smlouvy může zákazník odeslat online formulář na webových stránkách provozovatele.

09 │ Premium CARD

  1. Věrnostní program Premium CARD je placený věrnostní a marketingový program pro zákazníky provozovatele. Zákazníci s věrnostním programem Premium CARD získávají výhody a benefity. (dále jako: "Premium CARD")
  2. Ve věrnostním programu Premium CARD jsou nabízeno několik variant členství:
      1. Premium CARD PLUS
      2. Premium CARD PRO
      3. Premium CARD ULTRA
  3. Zákazník může získat Premium CARD, za předpokladu splnění vstupních podmínek věrnostního programu. Vstupní podmínky jsou:
      1. Zákazník je starší 15 let
      2. Zákazník je bez zdravotních komplikací nebo omezení. Sezam s vážnými onemocněními a omezeními je přílohou těchto VOP a také je k dispozici na webových stránkách provozovatele
      3. Zákazník se seznámí s kompletními obchodními podmínkami věrnostního Programu CARD, které mu byly poskytnuty, vyplní a odešle online formulář s registrací do věrnostního programu Premium CARD a udělí požadované souhlasy a vybere si požadovanou variantu svého členství.
      4. Není naplněna celková kapacita registrovaných zákazníků ve věrnostním programu
  4. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci zákazníka do věrnostního programu, bez udání důvodu. V opačném případě registraci schválí a odeslanou registraci, zpracuje a zanese do systému.
  5. (schválený) Registrovaný zákazník v programu Premium+ se stává členem věrnostního programu Premium CARD (nebo také: "držitelem karty Premium").
  6. Držitelé karty Premium se řídí dle obchodních podmínek věrnostního programu Premium CARD, které jsou nadřazeny těmto všeobecným obchodním podmínkám (VOP). Ustanovení, která nejsou obsažena nebo nejsou řešena v obchodních podmínkách Premium CARD, jsou platná ustanovení ve všeobecných obchodních podmínkách.

10 │ NAROVNÁNÍ ZÁKAZNICKÉHO ÚČTU

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo provést narovnání zákaznického účtu a vypořádání veškerých vzájemných závazků a pohledávek mezi Provozovatelem a Zákazníkem, a to zejména v případě ukončení smluvního vztahu, předčasného ukončení čerpání služeb, nebo v případě, že Zákazník přestane využívat služby Provozovatele na delší dobu (typicky déle než 12 měsíců od posledního využití služby).
  2. Narovnání zákaznického účtu probíhá na základě skutečně odebraných služeb a produktů Zákazníkem, jejichž hodnota se vyčíslí dle aktuálního standardního ceníku služeb a produktů Provozovatele. Od této celkové hodnoty budou odečteny veškeré Provozovatelem přijaté platby od Zákazníka (např. platby za kredity, hotovostní platby za služby apod.).
  3. Vyloučení vrácení a směny kreditu:
      1. Zakoupený kredit (tj. kredit získaný proti peněžní úhradě) je nevratný a nelze jej směnit zpět na finance, vrátit nebo jej vyplatit. Slouží výhradně k úhradě za služby a produkty Provozovatele.
      2. Bonusový kredit (tj. kredit poskytnutý Zákazníkovi zdarma, například jako dárek k nákupu, za věrnost, v rámci marketingových akcí apod.) nemá peněžní hodnotu a nelze jej v žádném případě směnit zpět na finance, vrátit, vyplatit, ani nelze na jeho základě požadovat jakékoli peněžní plnění od Provozovatele.
      3. V případě narovnání účtu se nevyužitý zakoupený ani bonusový kredit nezohledňuje jako protihodnota pro Zákazníka. Zákazník je srozuměn s tím, že nevyčerpaný kredit propadá.
  4. Slevy (např. věrnostní slevy, slevy na rezervace) a bonusové kredity poskytnuté Zákazníkovi v rámci věrnostních programů nebo akčních nabídek jsou podmíněny aktivním a nepřetržitým čerpáním služeb Provozovatele a slouží k podpoře dlouhodobého vztahu. V případě narovnání zákaznického účtu se tyto slevy a bonusy nepovažují za snížení skutečné hodnoty odebraných služeb z pohledu Provozovatele. Zákazník je povinen uhradit ceníkovou hodnotu služeb, bez ohledu na uplatněné slevy, pokud by po narovnání vznikl nedoplatek.
  5. Cena proběhlé rezervace z permanentky se určí dle aktuálního standardního ceníku Provozovatele platného ke dni narovnání účtu, nikoli dle původní průměrné ceny jedné služby z permanentky. Nevyužité rezervace obsažené v permanentce jsou v případě narovnání zákaznického účtu nevratné a nelze je směnit zpět na finance, ani na jejich základě požadovat jakékoli peněžní plnění. Cena permanentky se započítává jako přijatá platba od zákazníka v rámci celkového narovnání účtu.
  6. Platby za členství ve věrnostním programu Premium CARD se započítávají jako přijaté platby od zákazníka. Pokud Zákazník zvolil měsíční platby za členství v programu Premium CARD a dojde k narovnání zákaznického účtu před uhrazením všech 12 měsíčních splátek, zavazuje se Zákazník uhradit zbývající dlužné splátky za členství v plné výši a bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od výzvy Provozovatele k úhradě. Tyto dlužné splátky budou zahrnuty do celkového nedoplatku v rámci narovnání účtu.
  7. Výsledek narovnání zákaznického účtu a vznik nedoplatku nebo přeplatku:
      1. Pokud po provedení narovnání účtu vznikne nedoplatek pro Zákazníka (tj. hodnota odebraných služeb a produktů převyšuje přijaté platby Zákazníka), je Zákazník povinen tento nedoplatek uhradit Provozovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od výzvy Provozovatele k úhradě.
      2. Pokud po provedení narovnání účtu vznikne přeplatek ve prospěch Zákazníka (tj. přijaté platby Zákazníka převyšují ceníkovou hodnotu odebraných služeb a produktů, což by nastalo pouze v případě, že zákazník zaplatil více, než reálně vyčerpal a nevyužil žádné bonusové kredity), Provozovatel tento přeplatek vrátí Zákazníkovi do 30 dnů od provedení narovnání účtu na Zákazníkem uvedený bankovní účet.
      3. Pokud po provedení narovnání účtu bude výsledkem nulová hodnota (tj. hodnota přijatých plateb Provozovatelem se rovnají celkové hodnotě odebraných služeb a produktů Zákazníkem) nevzniká žádné straně nedoplatek ani přeplatek. Žádné straně tak nevzniká pohledávka vůči straně druhé.
  8. O provedeném narovnání zákaznického účtu a výsledné částce (nedoplatek/přeplatek) bude Zákazník písemně informován
    (e-mailem na adresu uvedenou při registraci) s uvedením detailního vyúčtování.

11 │ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Dále zákazník bere na vědomí, že v případě dárkových poukázek nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, pokud již na dárkovou poukázku byla vytvořena rezervace, a to i v případě, že rezervace byla vytvořena v prvních 14 dnech od doručení zboží. V takovém případě se bod 5.3. těchto všeobecných obchodních podmínek nepoužije.¨
  3. Zákazníkovi nebude umožněno odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zákazníkovi dodáno zboží, které bylo dle požadavků zákazníka upraveno do jedinečnosti a výsledné zboží se tak stalo neprodejné.
  4. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1. až 5.4. všeobecných obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může zákazník využit vzorový formulář poskytovaný provozovatelem, jenž tvoří přílohu těchto všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může zákazník zasílat mimo jiné na adresu sídla provozovatele, na adresu elektronické pošty provozovatele info@masazefilipklar.cz anebo vyplní a odešle online formulář, určený k odstoupení od kupní smlouvy, prostřednictvím internetových stránek provozovatele.
    Online formulář je umístěn na adrese: www.masazefilipklar.cz/odstoupeni
  5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.3 všeobecných obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být zákazníkem provozovateli vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy provozovateli. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží provozovateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  6. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.3 všeobecných obchodních podmínek vrátí provozovatel peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je provozovatel od zákazníka přijal. Provozovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté zákazníkem, již při vrácení zboží zákazníkem či jiným způsobem, pokud s tím zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím zákazníkovi další náklady. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, provozovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než vrácené zboží odeslané zákazníkem skutečně dorazí k provozovateli a provozovatel je oprávněn před vrácením peněz kontrolu stavu a poškození navráceného zboží.
  7. Nárok na úhradu škody vzniklém na zboží je provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
  8. V případech, kdy má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je provozovatel také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží zákazníkem. V takovém případě vrátí provozovatel zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený zákazníkem.
  9. Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím provozovateli vrátit i poskytnutý dárek.

12 │ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  • Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že zboží a zboží digitální povahy při převzetí nemá vady. Zejména provozovatel odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  • Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u provozovatele na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  • Další práva a povinnosti stran související s odpovědností provozovatele za vady může upravit reklamační řád provozovatele.

13 │ DALŠÍ PRÁVA SMLUVNÍCH STRAN

  1. Zákazník nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží nebo rezervace.
  2. Provozovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@masazefilipklar.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníkovi zašle provozovatel na elektronickou adresu zákazníkovi.
  4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869.
    https://adr.coi.cz/cs
    Platformu pro řešení sporů on-line:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi provozovatelem a zákazníkem z kupní smlouvy.
  5. Evropské spotřebitelské centrum ČR, se sídlem: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2.
    https://www.evropskyspotrebitel.cz
    je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
    (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line)
  6. Provozovatel je oprávněn k prodeji zboží a služeb na základě platného živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci působnosti prodávajícího Živnostenský úřad Frýdek-Místek (ŽÚ).
  7. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
  8. Česká obchodní inspekce (ČOI) vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  9. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

14 │ OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Svou informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "nařízení GDPR") související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností provozovatele plní provozovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  2. Zákazník je seznámen před uzavřením kupní smlouvy s obchodním jménem a zákonného označení prodejce (provozovatele), který je skutečným prodejcem na kupní smlouvě.
  3. Správcem osobních údajů zákazníka je provozovatel.
  4. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky provozovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač provozovatele, může zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  5. Varianty odvolatelných souhlasů se zpracováním souborů cookies:
      1. Nezbytné pro fungování (krátkodobé cookies) – Tyto cookies jsou vyžadovány pro správnou funkčnost našich webových stránek a v našem systému je nelze vypnout. Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
      2. Funkční cookies – Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
      3. Analytické cookies – Tyto cookies jsou vyžadovány pro získávání statistik o návštěvnosti našich webových stránek.
      4. Reklamní a marketingové cookies – Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro Vás byly zajímavé.

15 │ ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
  • Volbou práva VOP není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy.¨
  • Je-li některé ustanovení všeobecných obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • Kupní smlouva včetně všeobecných obchodních podmínek je archivována provozovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
  • Kontakty na provozovatele jsou: Filip Klár, IČO 09490850 se sídlem na adrese Lískovecká 2088, Frýdek-Místek, 738 01. Email: info@masazefilipklar.cz, www.masasźefilipklar.cz
  • Seznam příloh: přílohy těchto všeobecných obchodních podmínek jsou:
  • Rezervační a Storno podmínky rezervací
  • Návštěvní řád
  • Informace k odstoupení od kupní smlouvy, Odkaz na online žádost
  • Omezení a Nezpůsobilost zákazníka
  • Seznam používaných zkratek a pojmů (není přílohou vždy), seznam je dostupný na webových stránkách provozovatele

Reklamační řád, Záruka a Odstoupení od smlouvy

Online formulář s žádostí pro odstoupení od kupní smlouvy: Zobrazit


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  • 5.1. Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  • 5.2. Dále zákazník bere na vědomí, že v případě dárkových poukázek nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, pokud již na dárkovou poukázku byla vytvořena rezervace, a to i v případě, že rezervace byla vytvořena v prvních 14 dnech od doručení zboží. V takovém případě se bod 5.3. těchto všeobecných obchodních podmínek nepoužije.
  • 5.3. Zákazníkovi nebude umožněno odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zákazníkovi dodáno zboží, které bylo dle požadavků zákazníka upraveno do jedinečnosti a výsledné zboží se tak stalo neprodejné.
  • 5.4. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1. až 5.4. všeobecných obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může zákazník využit vzorový formulář poskytovaný provozovatelem, jenž tvoří přílohu těchto všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může zákazník zasílat mimo jiné na adresu sídla provozovatele, na adresu elektronické pošty provozovatele info@masazefilipklar.cz anebo vyplní a odešle online formulář, určený k odstoupení od kupní smlouvy, prostřednictvím internetových stránek provozovatele.
  • Online formulář je umístěn na adrese: www.masazefilipklar.cz/odstoupeni
  • 5.5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.3 všeobecných obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být zákazníkem provozovateli vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy provozovateli. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží provozovateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  • 5.6. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.3 všeobecných obchodních podmínek vrátí provozovatel peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je provozovatel od zákazníka přijal. Provozovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté zákazníkem, již při vrácení zboží zákazníkem či jiným způsobem, pokud s tím zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím zákazníkovi další náklady. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, provozovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než vrácené zboží odeslané zákazníkem skutečně dorazí k provozovateli a provozovatel je oprávněn před vrácením peněz kontrolu stavu a poškození navráceného zboží.
  • 5.7. Nárok na úhradu škody vzniklém na zboží je provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
  • 5.8. V případech, kdy má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je provozovatel také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží zákazníkem. V takovém případě vrátí provozovatel zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený zákazníkem.
  • 5.9. Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím provozovateli vrátit i poskytnutý dárek.

Informace o ochraně osobních údajů

Vážení zákazníci, uživatelé rezervačního systému, rádi bychom vás informovali, že ochrana osobních údajů je pro nás velmi důležitá a je nedílnou součástí naplňování všech našich závazků. Věnujeme jí tedy náležitou pozornost a při zajištění ochrany osobních údajů postupujeme dle platných právních předpisů.