Co si mám s sebou vzít na masáž? Pokud máte dárkovou poukázku, vezměte si ji s sebou. O zbylé věci se postaráme my. V ceně každé masáže je konzultace s masérem, pitný režim i zapůjčení osušky.
Můžete mě z masáže odmítnout? Ano, může se to stát. Ale pouze v následujících případech (body 4 až 6).
Jaké jsou kontraindikace masáže? Kontraindikace masáže jsou zdravotní komplikace zákazníka, při kterých není dovoleno masáž poskytnout - mohl by se zhoršit zdravotní stav zákazníka. Jsou to zejména zdravotní komplikace jako je: artróza ve vyšším stupni, osteoporóza, infekční onemocnění, nádorová onemocnění, leukémie, stavy vyžadující klid na lůžku, horečnaté onemocnění, vyčerpanost, zánětlivé onemocnění kůže, hemofilie, bechtěrovovo onemocnění, období šestinedělí popřípadě jste-li těhotná.
Na co se mám připravit? Vemte na vědomí, že každý zákazník se musí řídit provozním řádem a dalšími bezpečnostními a hygienickými pravidly. Vyhrazujeme si právo odmítnout zákazníka, který tyto pravidla nedodržuje.
Jaké oblečení si musím odložit před masáži? Boty; řetízky a náhrdelníky; hodinky a náramky; prstýnky; oblečení, které je vyrobené z kůže, koženky nebo rifloviny; veškeré oblečení, které mají zip nebo knoflík a oblečení dle masáže.
OBJEDNÁVKY A REZERVACE
Jak se k vám mohu objednat? Jednoduše na našich webových stránkách www.masazefilipklar.cz/rezervace. Pokud chcete masáž zaplatit benefitním systémem, pak rezervaci vytvoříte pouze na telefonním čísle 725 05 05 25.
Musím rezervaci termínu zaplatit dopředu? Ano. Po vytvoření rezervace vás systém vyzve k úhradě částky, dle vybraného druhu masáže.
Chci zaplatit dárkovou poukázkou, jak na to? V našem rezervovacím systému vyberte možnost "využití dárkové poukázky + délku masáže, kterou máte uvedenou na poukázce". V posledním kroku zadejte číslo poukázky. Systém po vás nebude vyžadovat žádnou platbu.
Pokud rezervace je úspěšná, mohu s rezervací počítat? Ne. Vaši rezervaci prověří systém a následně se schvaluje manuálně. Rezervace je platná, až po schválení. O tom budete informování formou SMS nebo e-mailem.
STORNO A ZRUŠENÍ REZERVACE
Jak mohu zrušit svou rezervaci? V e-mailu, který vám přišel při rezervaci termínu, klikněte na odkaz zrušení rezervace. Nebo telefonicky/SMS na čísle 725 05 05 25.
Kdy mohu zrušit svou rezervaci? Zrušení rezervace se rozumí zrušení nebo i její přesun na jiné datum. To můžete učinit nejpozději 48 hodin před rezervovaným termínem.
Co když potřebuji rezervaci zrušit méně než 48 hodin před termínem? V den, kdy oznámíte zrušení rezervace dojde k uplatnění rezervace (popřípadě i dárkového poukazu). A společně se domluvíme na náhradním termínu, který již není možné změnit a zrušit. V opačném případě náhradní termín propadá v plné výši, bez možnosti kompenzace.
Co když potřebuji rezervaci zrušit v den rezervace? Rezervace propadá v plné výši, bez možnosti kompenzace.
Rezervace mi byla zrušena z vaší strany, jak mám postupovat? Každý zákazník je informován telefonicky nebo formou SMS. Zrušení termínu může nastat ze zdravotních nebo technických důvodů. V takovém případě se na zákazníka nevztahují výše uvedené body (2 - 4). Zákazník obvykle obdrží regulérní termín, který si sám může vybrat. Nebo po domluvě se zvolí jiný postup jako je například odklad termínu nebo prodloužení platnosti dárkové poukázky.
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.
Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.