Provozní řád

PLATNÝ OD 28.4.2022 
(v1)

MASÁŽ


  1. Co si mám s sebou vzít na masáž?
    Pokud máte dárkovou poukázku, vezměte si ji s sebou. O zbylé věci se postaráme my. V ceně každé masáže je konzultace s masérem, pitný režim i zapůjčení osušky.
  2. Můžete mě z masáže odmítnout?
    Ano, může se to stát. Ale pouze v následujících případech (body 4 až 6).
  3. Jaké jsou kontraindikace masáže?
    Kontraindikace masáže jsou zdravotní komplikace zákazníka, při kterých není dovoleno masáž poskytnout - mohl by se zhoršit zdravotní stav zákazníka. Jsou to zejména zdravotní komplikace jako je: artróza ve vyšším stupni, osteoporóza, infekční onemocnění, nádorová onemocnění, leukémie, stavy vyžadující klid na lůžku, horečnaté onemocnění, vyčerpanost, zánětlivé onemocnění kůže, hemofilie, bechtěrovovo onemocnění, období šestinedělí popřípadě jste-li těhotná.
  4. Na co se mám připravit?
    Vemte na vědomí, že každý zákazník se musí řídit provozním řádem a dalšími bezpečnostními a hygienickými pravidly. Vyhrazujeme si právo odmítnout zákazníka, který tyto pravidla nedodržuje.
  5. Jaké oblečení si musím odložit před masáži?
    Boty; řetízky a náhrdelníky; hodinky a náramky; prstýnky; oblečení, které je vyrobené z kůže, koženky nebo rifloviny; veškeré oblečení, které mají zip nebo knoflík a oblečení dle masáže.

OBJEDNÁVKY A REZERVACE

  1. Jak se k vám mohu objednat?
    Jednoduše na našich webových stránkách www.masazefilipklar.cz/rezervace.
    Pokud chcete masáž zaplatit benefitním systémem, pak rezervaci vytvoříte pouze na telefonním čísle 725 05 05 25.
  2. Musím rezervaci termínu zaplatit dopředu?
    Ano. Po vytvoření rezervace vás systém vyzve k úhradě částky, dle vybraného druhu masáže.
  3. Chci zaplatit dárkovou poukázkou, jak na to?
    V našem rezervovacím systému vyberte možnost "využití dárkové poukázky + délku masáže, kterou máte uvedenou na poukázce". V posledním kroku zadejte číslo poukázky. Systém po vás nebude vyžadovat žádnou platbu.
  4. Pokud rezervace je úspěšná, mohu s rezervací počítat?
    Ne. Vaši rezervaci prověří systém a následně se schvaluje manuálně. Rezervace je platná, až po schválení. O tom budete informování formou SMS nebo e-mailem.

STORNO A ZRUŠENÍ REZERVACE

  1. Jak mohu zrušit svou rezervaci?
    V e-mailu, který vám přišel při rezervaci termínu, klikněte na odkaz zrušení rezervace.
    Nebo telefonicky/SMS na čísle 725 05 05 25.
  2. Kdy mohu zrušit svou rezervaci?
    Zrušení rezervace se rozumí zrušení nebo i její přesun na jiné datum. To můžete učinit nejpozději 48 hodin před rezervovaným termínem.
  3. Co když potřebuji rezervaci zrušit méně než 48 hodin před termínem?
    V den, kdy oznámíte zrušení rezervace dojde k uplatnění rezervace (popřípadě i dárkového poukazu). A společně se domluvíme na náhradním termínu, který již není možné změnit a zrušit. V opačném případě náhradní termín propadá v plné výši, bez možnosti kompenzace.
  4. Co když potřebuji rezervaci zrušit v den rezervace?
    Rezervace propadá v plné výši, bez možnosti kompenzace.
  5. Rezervace mi byla zrušena z vaší strany, jak mám postupovat?
    Každý zákazník je informován telefonicky nebo formou SMS. Zrušení termínu může nastat ze zdravotních nebo technických důvodů. V takovém případě se na zákazníka nevztahují výše uvedené body (2 - 4). Zákazník obvykle obdrží regulérní termín, který si sám může vybrat. Nebo po domluvě se zvolí jiný postup jako je například odklad termínu nebo prodloužení platnosti dárkové poukázky.