
DOKUMENTY
REZERVAČNÍ A STORNO PODMÍNKY
Tyto rezervační a storno podmínky (dále jen "Podmínky") detailně upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Studio Premium (dále jen "Provozovatel") a zákazníkem (dále jen "Zákazník") v souvislosti s rezervací, platbou a využíváním masážních a dalších služeb nabízených Provozovatelem.
Cílem těchto Podmínek je zajistit transparentnost, efektivní správu rezervací a plynulý chod provozovny k oboustranné spokojenosti. Provozovatel poskytuje své služby v provozovnách ve Frýdku-Místku a Ostravě.
01. REZERVACE SLUŽEB
01.01. Rezervaci masážních a dalších služeb, lze provést několika způsoby. Mezi tyto možnosti patří:
Online v rezervačním systému Provozovatele, Odesláním zprávy do komunikační aplikace WhatsApp. E-mailem na určenou adresu Provozovatele, SMS zprávou, Telefonicky, Osobně v provozovně Provozovatele.01.02. V případě online rezervace je Zákazníkovi obvykle zaslán e-mail s rekapitulací rezervace a kódem rezervace.
01.03. Zákazník je povinen při provádění rezervace uvést veškeré požadované údaje pravdivě, přesně a v plném rozsahu. Mezi nezbytné údaje patří zejména jeho celé jméno a příjmení (i tituly), platné telefonní číslo pro případné operativní změny nebo dotazy, a funkční e-mailová adresa pro zasílání potvrzení a důležitých informací. Provozovatel si vyhrazuje právo ověřit správnost těchto údajů a v případě pochybností rezervaci odmítnout nebo zrušit.
01.04. Před samotným provedením rezervace je Zákazník povinen se důkladně seznámit s těmito rezervačními a storno podmínkami. Tyto Podmínky jsou veřejně dostupné v prostorách studia a na webových stránkách Provozovatele. Aktem provedení rezervace Zákazník jednoznačně vyjadřuje svůj souhlas s těmito Podmínkami a zavazuje se je dodržovat. Doporučujeme Zákazníkům, aby si tyto Podmínky uložili pro budoucí referenci.
01.05. Maximální doba pro vytvoření rezervace je 100 dní před sjednaným termínem služby. Rezervace provedené s větším předstihem nejsou akceptovány.
01.06. Nejzazší čas pro vytvoření standardní rezervace termínu je 72 hodin před plánovaným začátkem služby.
01.07. Vytvoření rezervace v rozmezí 20 až 72 hodin před začátkem termínu je považováno za Express rezervaci a je zpoplatněno dle aktuálního ceníku Provozovatele.
02. PLATBA ZA SLUŽBY
02.01. Aktuální cena za veškeré nabízené služby je detailně uvedena v platném ceníku Provozovatele. Tento ceník je vždy přístupný a viditelný v provozovně a je rovněž zveřejněn na oficiálních webových stránkách Provozovatele. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak.
02.02. Rezervace se vždy hradí předem. Platba musí být provedena před zahájením služby, a to buď online při rezervaci, nebo předem v provozovně.
02.03. K zaplacení rezervace má zákazník výběr z dostupných platebních metod. Lze platit v hotovosti, bezkontaktní platební kartou (Visa, MasterCard a další běžné typy), a po předchozí domluvě je možné provést platbu také bankovním převodem nebo QR Platbou. Dále Provozovatel akceptuje platby prostřednictvím vybraných zaměstnaneckých benefitů a kafeterií. Aktuální seznam akceptovaných benefitních společností je vždy k dispozici u personálu studia a na webových stránkách Provozovatele.
02.04. Dárkové poukazy a permanentky představují předplacené služby a mají omezenou dobu platnosti, která je vždy zřetelně vyznačena přímo na poukazu/permanentce. Je Zákazníkovou odpovědností sledovat tuto dobu platnosti. Po jejím uplynutí se poukaz/permanentka stává neplatným(ou) a Zákazník ztrácí nárok na čerpání zbývajících služeb bez možnosti vrácení peněz nebo jiné kompenzace. Doporučujeme včasné čerpání služeb.
02.05. Za rezervaci termínu mimo standardní otevírací dobu provozovny může být účtován dodatečný poplatek dle aktuálního ceníku Provozovatele.
02.06. Za rezervaci termínu o víkendu (sobota, neděle) může být účtován dodatečný poplatek dle aktuálního ceníku Provozovatele.
03. ZMĚNA A ZRUŠENÍ REZERVACE (STORNO PODMÍNKY)
03.01. Zákazník má právo na změnu termínu nebo úplné zrušení své rezervace bez jakéhokoli storno poplatku, pokud tuto změnu nebo zrušení oznámí Provozovateli nejpozději 24 hodin před sjednaným začátkem masáže nebo jiné služby. Tato lhůta je stanovena s ohledem na možnost Provozovatele nabídnout uvolněný termín jiným zájemcům a minimalizovat tak provozní ztráty.
03.02. Provedení změny nebo zrušení rezervace je možné. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob zrušení rezervace je přímo v rezervačním systému, kde má Zákazník přístup ke svým rezervacím a může je spravovat. Zrušení je platné až po obdržení emailového potvrzení o zrušení od Provozovatele.
03.03. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci v době kratší než 24 hodin před sjednaným termínem, nebo se na sjednaný termín nedostaví bez předchozího upozornění (tzv. 'no-show', tj. neomluvená absence), je Provozovatel oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 100 % ceny objednané služby. Tento poplatek pokrývá ušlý zisk a náklady spojené s blokováním termínu pro Zákazníka. Zákazník bere na vědomí, že v případě no-show je termín považován za vyčerpaný.
03.04. V případě, že byla rezervace uhrazena dárkovým poukazem nebo permanentkou, a Zákazník zruší rezervaci méně než 24 hodin před sjednaným termínem nebo se na ni nedostaví, bude hodnota odpovídající objednané službě odečtena z dárkového poukazu/permanentky a poukaz/permanentka bude považován(a) za uplatněný(ou) v daném rozsahu. Nárok na náhradní termín nebo vrácení hodnoty v tomto případě zaniká.
03.05. V zájmu spravedlivého přístupu ke všem Zákazníkům a efektivního řízení kapacity studia si Provozovatel vyhrazuje právo v případě opakovaného rušení rezervací v krátkém časovém horizontu (např. více než 3 zrušení během 2 měsíců) nebo opakovaného nedostavení se na sjednaný termín, při nedodržování rezervačních podmínek, vyhrazuje právo odmítnout další rezervace Zákazníka.
03.06. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo přesunout rezervaci z vážných provozních důvodů. Mezi takové důvody patří například náhlá nemoc obsluhy, technické problémy v provozovně (např. výpadek vody, elektřiny, topení), neočekávané havárie nebo jiné nepředvídatelné okolnosti. V takovém případě bude Zákazník neprodleně informován telefonicky nebo e-mailem a bude mu nabídnut náhradní termín v co nejkratší době.
04. PRŮBĚH A DÉLKA SLUŽBY
04.01. Délka rezervace zahrnuje celý časový blok vyhrazený pro Zákazníka v provozovně. Tento časový blok obsahuje:
04.01.01. Příchod Zákazníka a čas na převlečení.
04.01.02. Úvodní konzultaci s obsluhou o zdravotním stavu a preferencích.
04.01.03. Samotnou masáž nebo jinou sjednanou službu.
04.01.04. Čas na oblékání a návštěvu toalety po službě.
04.01.05. Případnou domluvu následného termínu a platbu.
04.02. Z důvodu výše uvedeného je samotná délka masáže kratší o 5 až 10 minut, než je celková délka rezervace. Zákazník bere tuto skutečnost na vědomí.
05. POZDNÍ PŘÍCHOD ZÁKAZNÍKA
05.01. Zákazník je povinen dostavit se na masáž řádně a včas. Doporučujeme přijít do studia 2-5 minut před sjednaným termínem, aby byl dostatek času na klidnou přípravu, převlečení, případnou krátkou konzultaci s obsluhou a vyplnění nezbytných formulářů. Včasný příchod přispívá k plynulosti provozu studia a zajišťuje plné využití rezervovaného času.
05.02. V případě pozdního příchodu Zákazníka se doba masáže zkracuje o dobu zpoždění. Toto opatření je nezbytné, aby nedošlo k posunu a narušení následujících rezervací ostatních Zákazníků. I přes zkrácení doby masáže zůstává cena služby nezměněna, jelikož obsluha má vyhrazený čas a prostor pro danou rezervaci.
05.03. Při zpoždění delším než 10 minut bez předchozího upozornění ze strany Zákazníka si Provozovatel vyhrazuje právo rezervaci zrušit. V takovém případě bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny objednané služby, dle bodu 03.03. Zpoždění delší než 15 minut je považováno za no-show, jelikož znemožňuje efektivní využití termínu a poskytnutí služby.
06. ZDRAVOTNÍ STAV A HYGIENA ZÁKAZNÍKA
06.01. Zákazník je povinen před zahájením masáže informovat obsluhu o svém aktuálním zdravotním stavu. To zahrnuje sdělení informací o alergiích (např. na masážní oleje, kosmetiku), užívaných lécích, chronických onemocněních (např. vysoký krevní tlak, cukrovka, srdeční problémy), nedávných úrazech nebo operacích, kožních problémech, těhotenství nebo jakýchkoli jiných omezeních či kontraindikacích, které by mohly ovlivnit průběh masáže nebo představovat riziko. Tyto informace jsou klíčové pro bezpečné a efektivní poskytnutí služby.
06.02. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby, pokud by to mohlo ohrozit zdraví Zákazníka nebo obsluhy. Mezi typické kontraindikace patří akutní zánětlivé stavy, horečka, infekční onemocnění, kožní infekce, onkologická onemocnění v aktivní fázi, čerstvé úrazy, křečové žíly v místě masáže, nebo závažné kardiovaskulární problémy. V případě pochybností může být Zákazník požádán o konzultaci s lékařem před masáží. Cílem je vždy maximální bezpečnost Zákazníka, Obsluhy a dalších zákazníků.
Detailní přehled různých onemocnění a omezení zákazníka je k dispozici na webových stránkách Provozovatele dokument s názvem: "Omezení a Nezpůsobilost zákazníka".
06.03. Zákazník je povinen dodržovat základní hygienické zásady. Doporučuje se přijít na masáž s čistou pokožkou. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby z hygienických důvodů.
07. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
07.01. Tyto rezervační a storno podmínky jsou platné a účinné od 01.02.2025. Jejich zveřejněním na webových stránkách a v prostorách studia nabývají plné právní moci.
07.02. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli jednostranně změnit nebo doplnit. O veškerých podstatných změnách budou Zákazníci informováni s dostatečným předstihem prostřednictvím webových stránek a/nebo e-mailu. Aktuální a platné znění Podmínek je vždy k dispozici v prostorách studia a na webových stránkách Provozovatele, a Zákazník je povinen se s ním před každou rezervací seznámit.
07.03. Všechny právní vztahy, které vzniknou na základě těchto Podmínek a v souvislosti s poskytováním služeb, se řídí právním řádem České republiky. Případné spory, které by mohly vzniknout z těchto Podmínek nebo v souvislosti s nimi, budou řešeny smírnou cestou. Pokud se smírného řešení nepodaří dosáhnout, budou spory předány k řešení příslušným soudům České republiky.
07.04. Zákazník souhlasí s tím, že komunikace mezi ním a Provozovatelem může probíhat elektronicky, zejména prostřednictvím e-mailu nebo online rezervačního systému.
07.05. Provozovatel je oprávněn k prodeji zboží a služeb na základě platného živnostenského oprávnění. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (ČOI). Informace o zpracování osobních údajů Zákazníka jsou detailně popsány v samostatném dokumentu. "Zásady pro ochranu osobních údajů", dostupné na webových stránkách Provozovatele.