Rezervační podmínky
13.5.2022 (ver. 1)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto rezervační podmínky fyzické osoby podnikající jako Filip Klár, pod obchodním názvem Masáže Filip Klár, IČO 09490850 se sídlem v Horních Domaslavicích 265, Dobrá 73951 (dále jen "provozovatel") vydává v souvislosti s § 1751 a násl. občanského zákoníku. Rezervační podmínky upravují vzájemné práva a povinnosti, které vznikají při rezervaci služeb prostřednictvím rezervačních stránek. Tyto rezervační podmínky jsou zobrazeny na internetové adrese www.masazefilipklar.cz a také v posledním kroku rezervace na stránkách subdodavatele provozovatele. Akceptací rezervačních podmínek se rezervace řídí rezervačními podmínkami.
- Zákazníkem může být fyzická nebo právnická osoba, která nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
- Provozovatel je mimo jiné provozovatelem masérských a rekondičních služeb a je mimo jiné oprávněn k prodeji zboží.
- Právní vztahy vznikající při rezervaci se řídí českým právem. Smluvním jazykem je jazyk český. Případné spory jsou řešeny místními soudy České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Zákazník souhlasí s tím, že je rezervace učiněna komunikačními prostředky na dálku. Za případné chyby při přenosu dat nenese provozovatel žádnou odpovědnost, stejně tak ani za jakékoliv náklady zákazníka související s využitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění rezervace jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které zákazník používá.
- Za účelem provedení rezervace zpracovává provozovatel osobní údaje zákazníka, a to v rozsahu nutném pro provedení rezervace (osobní údaje - jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefon a údaje ohledně rezervovaných služeb a jeho ceně). Zákazník uvedené osobní údaje poskytuje během rezervace nebo jsou získány z již dříve založeného zákaznického účtu zákazníka v internetovém obchodu www.masazefilipklar.cz, pokud se zákazník při rezervaci ke svému zákaznickému účtu přihlásí. Souhrnná informace v souladu s čl. 13 a 14 GDPR o zpracování osobních údajů (včetně podrobnějších informací o zasílání obchodních sdělení, právech subjektů osobních údajů a kontaktů na Pověřence pro ochranu osobních údajů) je umístěna ZDE.
2. PŘEDMĚT REZERVACE
Služby, které můžou být zákazníkem rezervovány, je v rezervačním systému provozovatele specifikováno výslovným uvedením, že je služba určena k rezervaci. Jiné služby, než výslovně označené, rezervovat nelze. Sortiment služeb určeného k rezervaci, stejně jako jeho ceny, se mohou lišit od služeb a jeho cen nabízeného přímo v kamenné prodejně masážního studia Masáže Filip Klár.
Zákazník bere na vědomí, že vyobrazení a fotografie u služeb včetně textu uvedeného u zboží mají pouze ilustrační charakter a nemusí zcela odpovídat skutečnosti.
U každé jednotlivé služby určené k rezervaci jsou vždy uvedeny název a kupní cena, za kterou zákazník rezervovanou službu nakoupí.
Veškeré změny služeb, které je možno rezervovat, a změny jeho cen jsou vyhrazeny.
Pokud provozovatel provozuje v rámci e-shopu na www.masazefilipklar.cz akci pro zákazníky, která má své vlastní akční podmínky, takové akční podmínky se vztahují i na zákazníkem vybranou službu pouze v případě, pokud je taková služba určena provozovatelem v rámci Rezervačního systému výslovně k rezervaci.
3. REZERVACE
- Zákazník pro provedení rezervace vybere příslušnou službu, které je možné rezervovat. Následně vybere datum a čas, kdy chce službu poskytnout. Zákazník vyplní veškeré potřebné údaje do příslušného rezervačního formuláře (zejména osobní údaje). V závěru procesu jsou zákazníkovi zprostředkovány pomocí odkazu aktuální rezervační podmínky. Souhlas s rezervačními podmínkami je nutné provézt aktivním zaškrtnutím příslušného pole. Rezervační požadavek zákazníka je dokončen kliknutím na tlačítko "Rezervovat a zaplatit". Tímto zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito rezervačními podmínkami, které akceptuje a bude dodržovat. Provozovatel poté zašle zákazníkovi shrnutí rezervace na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou při rezervaci.
Provozovatel po zadání rezervace zákazníkem prověří dostupnost služby. Provozovatel pak zašle zákazníkovi prostřednictvím sms a/nebo e-mailovou zprávou potvrzení o tom, že je rezervace platná (potvrzení rezervace). Dříve, než bude zákazníkovi potvrzena tímto způsobem připravenost rezervovaného služby, není možné zaručit dostupnost této služby a provozovatel tak může odmítnout se zákazníkem uzavřít kupní smlouvu.
Možnost rezervovat služby jsou zdarma.
- Provozovatel si vyhrazuje právo ověřit stav rezervace před poskytnutím služby.
- Zákazník při platbě v posledním kroku uzavírá také kupní smlouvu, která se řídí obchodními podmínkami provozovatele a jeho subdodavatelů a zároveň těmito rezervačními podmínkami.
4. ZRUŠENÍ ČI ZMĚNA REZERVACE
- Provedení rezervace je pro zákazníka závazné, zákazník může rezervaci kdykoliv zrušit nebo změnit, a to osobně, telefonicky, prostřednictvím internetového odkazu, který byl zákazníkovi zaslán do e-mailu při vytvoření rezervace nebo po přihlášení ve správě rezervací, kterou zákazník vybral při rezervaci zboží. Za zrušení či změnu rezervace je zákazníkovi účtován poplatek ve výši 100% z ceny služby, pokud doba do uskutečnění služby je menší než 24 hodin. A nebo není poplatek účtován vůbec, pokud je zákazník členem věrnostního programu provozovatele. Před zrušením či změnou provozovatel ověří rezervaci na základě sdělení čísla rezervace nebo jména a příjmení zákazníka, který rezervaci provedl.
- Pokud se zákazník v době rezervace nedostaví a službu nevyužije, bude rezervace automaticky zrušena. O zrušení rezervace bude zákazník informován e-mailem. Za zrušení rezervace je zákazníkovi účtován poplatek ve výši 100% z ceny služby. A nebo není poplatek účtován vůbec, pokud je zákazník členem věrnostního programu provozovatele.
- Provozovatel je dále oprávněn zrušit rezervaci v těchto případech:
- pokud v důsledku aktualizace systému dojde k situaci, kdy v okamžiku provedení rezervace již nebude služba poskytována. V takovém případě provozovatel co nejdříve kontaktuje zákazníka e-mailem nebo telefonicky za účelem dojednání dalšího postupu, nebo
- v případě porušení těchto rezervačních podmínek zákazníkem.