
STAV REZERVACÍ
Základní i Rozšířené nastavení
Stav rezervace
Rozšířené nastavení pro upozornění
1️⃣ NOVÁ
Vaše rezervace byla úspěšně přijata naším systémem a je označena jako Nová. To znamená, že evidujeme vaši rezervaci termínu a rezervace je závazná.
Nezapomeňte rezervaci zaplatit jednou z dostupných platebních metod. Obvykle musí být rezervace zaplacena v časovém limitu, který se Vám zobrazí na počítači. Jakmile je rezervace v pořádku zaplacená a vyplněny chybějící informace. Pak je provozovatelem rezervace označena jako potvrzená.
2️⃣ POTVRZENÁ
Skvělá zpráva! Vaše rezervace je nyní Potvrzená. To znamená, že váš termín je pevně rezervován a je závazný. Můžete se spolehnout, že vše je připraveno dle vaší objednávky.
3️⃣ NEPOTVRZENÁ
Stav Nepotvrzená značí stav, kdy pro vaši rezervaci platí jedna z možností:
Rezervaci jsme přijali, ale stále čekáme na nějaký krok z vaší strany (to může být zaplacení rezervace, doplnění údajů, apod...
Nebo vaše rezervace je v kolizi s důležitou nově vzniklou událostí (hlášená kontrola z úřadů, přerušení dodávky elektřiny, apod...). Ale rezervaci v tuto chvíli ještě nerušíme, je možné že událost přesuneme na jiný termín (záleží od vzniklé situace).
Vyžádali jsme si od vás dodatečné potvrzení termínu nebo upřesnění, a zatím jste tak neučinili.
⭐ GARANTOVÁNA
Vaše rezervace je ve stavu Garantována. To znamená, že termín je nejen potvrzen ze strany Provozovatele (možná i z vaší strany), ale je navíc vás informuje například o:
- Jsou pro vás přichystány všechny požadované a zakoupené služby včetně doplňkových.
- Vaše obsluha už je v provozovně, čeká na Vás nebo byly Provozovatelem označena předchozí rezervace a rezervace po vás jako potvrzené.
- Rezervaci termínu už nebudeme časově upravovat.
- Zrušení takto označené rezervace, ze strany Provozovatele je velmi nepravděpodobné.
- Rezervace je v uhrazena
Rezervace se stavem Garantována je obvykle označena v den konání rezervace nebo v kratším časovém úseku před začátkem rezervace.
4️⃣ PROBĚHLA
Stav Proběhla znamená, že váš rezervovaný termín byl úspěšně dokončen. Služba vám byla poskytnuta, nebo událost proběhla dle požadavků. Děkujeme vám za využití našich služeb a doufáme, že jste byli spokojeni. Budeme rádi, když nás navštívíte znovu.
5️⃣ NEPROBĚHLA
Stav Neproběhla se uplatňuje v případě, kdy rezervovaná událost nebo služba z nějakého důvodu neproběhla (například kvůli technickým problémům, zrušení ze strany provozovatele bez přeplánování, nebo oboustranné domluvě na zrušení bez sankcí a poplatků). V takových situacích se obvykle domlouváme na dalším postupu, jako je rezervace náhradního termínu.
6️⃣ STORNOVÁNA
Vaše rezervace byla Stornována.
K tomuto stavu dochází, pokud byla rezervace zrušena vámi (zákazníkem) nebo i z naší strany, v souladu s našimi obchodními podmínkami (např. z důvodu nedodržení platebních podmínek nebo nepotvrzení včas). Pokud jste rezervaci stornovali omylem, kontaktujte nás prosím.
Rezervaci nelze stornovat, pokud již rezervace byla uhrazena. Chcete-li rezervaci zrušit, kontaktujte nás prosím.
Rezervace ve stavu Storno, již nelze obnovit.
7️⃣ ABSENCE ZÁKAZNÍKA
Stav Absence zákazníka označuje situaci, kdy se zákazník nedostavil na rezervovaný termín bez předchozí omluvy nebo zrušení. V takovém případě mohou být uplatněny storno poplatky dle našich obchodních podmínek.
Pokud k absenci došlo z vážných důvodů, kontaktujte nás pro individuální posouzení.
8️⃣ VE ZPRACOVÁNÍ
Rezervace je momentálně ve zpracování nebo v režimu čekání.
Tento stav rezervace znamená, že náš tým usilovně pracuje a vyřizuje rezervace ostatních zákazníků, provádí kontrolu, nebo čeká na úpravy či schválení. S tímto stavem rezervace se můžete nejčastěji setkat, když je zrušeno větší množství rezervací a nebo v jeden okamžik se snaží vyřídit své požadavky více zákazníků.
Stav rezervace vám tedy napovídá, že o vaši rezervaci víme a budeme se ji v zápětí ihned věnovat, ale nyní vyřizujeme jiné požadavky.
Snažíme se, abychom vaši rezervaci co nejdříve převedli do stavu "Potvrzená". Děkujeme za vaši trpělivost.
9️⃣ UZAVŘENA
Vaše rezervace byla uzavřena a uložena bez dalších výsledků a možností. Neznamená to, že celý proces rezervace byl úspěšně dokončen! (služba nemusela být poskytnuta; platba nemusela být vypořádána). Zákazník přestal komunikovat nebo nepožaduje žádný další postup. Zákazník neprojevil zájem o rezervaci.
⭐ OHODNOCENÁ
Stav Ohodnocená znamená, že po dokončení služby nebo události jste (nebo byl) poskytli zpětnou vazbu, hodnocení nebo recenzi. (bez ohledu na výšku uděleného hodnocení) Vaše názory jsou pro nás velmi cenné a pomáhají nám neustále zlepšovat naše služby. Děkujeme vám za vaši aktivitu a pomoc ostatním zákazníkům!
Na zadanou emailovou adresu zákazníka odešleme emailovou zprávu se změnou ve vytvořené rezervaci - rozšířené nastavení.
- Základní nastavení:
- Vytvoření nové rezervace (email)
- Připomenutí rezervace 2 dny před rezervací (email)
- Připomenutí rezervace 1 den před rezervací (SMS)
- (Změna termínu nebo času rezervace, (email))
- (Stornování rezervace. (email)(
- Rozšířené nastavení:
- Potvrzení rezervace provozovatelem;
- Garantovaný termín rezervace;
- Označení rezervace jako nejistý termín;
- Plánovaná mimořádná událost během rezervace;
- Absence zákazníka na termínu
(pozn.: K zajištění odesílání emailových nebo SMS zpráv s upozorněním (základním i rozšířeným) je nutné v profilu zákazníka povolení s odesíláním emailů a SMS zpráv.)
Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat nebo váš souhlas zanikne automaticky po uplynutí 6 měsíců od posledního udělení souhlasu.
Oznámení mají pouze informativní charakter, neobsahují obchodní ani reklamní nabídky. Souhlas se týká pouze pro rozšířené nastavení stavů rezervací. K hodnocení proběhlé rezervace termínů na masáže, je potřeba udělit zvlášť souhlas.