
VĚRNOSTNÍ PROGRAM
UKONČENÍ ČLENSTVÍ
ŽÁDOST O PŘEDČASNÉ UKONČENÍ ČLENSTVÍ VE VĚRNOSTNÍM PROGRAMU PREMIUM+
Jak ukončit členství ve věrnostním programu Premium+?
Členství ve věrnostním programu je zpravidla dlouhé jeden rok (360 dní od data registrace do programu nebo data prodloužení vašeho členství), poté vaše členství je ukončeno automaticky. V tomto případě není nutné podávat žádost o ukončení členství, neboť k němu dochází automaticky.
Své členství ve věrnostním programu Premium+ můžete ukončit kdykoliv a bez poplatků za zrušení vašeho členství.
Chcete ukončit své členství předčasně?
Chcete-li ukončit své členství předčasně, respektive dříve, než před jeho koncem. Napište nám, musíme o tom vědět. Nejefektivnějším způsobem, jak odeslat žádost je vyplněním níže uvedeného online formuláře a jeho odesláním. Po odeslání tohoto formuláře jej zpracujeme a bez zbytečného odkladu vaše členství ve věrnostním programu Premium+ ukončíme. Toto řešení je pro zákazníky, u kterých doba od registrace do věrnostního programu byla delší než 14 dní.
Zaregistrovali jste se do věrnostního programu a rozmysleli jste si to?
Pokud doba od vaší registrace byla kratší než 14 dní. Můžete své členství zrušit v rámci této 14 denní zákonné doby. Ke zrušení členství stačí odstoupit od kupní smlouvy. V rámci tohoto odstoupení máte právo neuvádět důvod odstoupení. Pokud byla registrace do věrnostního programu zpoplatněna nebo je vaše členství zpoplatněné a zaplatili jste již částku, pak po zpracování vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy vám vrátíme i zaplacené peníze zpět. Peníze Vám přijdou dle vámi zvolené platební metody při zaplacení. K odstoupení od kupní smlouvy pokračujte prosím zde:
Odstoupit od kupní smlouvy →
Ukončení
- Předčasným ukončením Vašeho členství ve věrnostního programu Premium+, přestáváte nadále odebírat naše služby, rezervace, produkty a také věrnostní slevy, slevy, akční nabídky apod...
- Budete-li si přát smazat osobní údaje, které jste nám poskytli, pak se přihlaste do rezervačního systému ke správě Vašich dat a odešlete "Žádost o odstranění Vašich osobních údajů", nebo klikněte zde:
Odstranění osobních údajů → - Máte uhrazeny všechny služby, faktury a vyúčtování.
- K odeslání částky přeplatku z Vašeho zákaznického účtu, odešleme bankovním převodem na číslo bankovního účtu pouze v ČR. Ve formuláři můžete tyto bankovní údaje doplnit.
- Ukončením členství ve věrnostním programu dojde zároveň k narovnání zákaznického účtu. Což je rozdíl mezi skutečně poskytnutými a odebranými službami a skutečně přijatými platbami. Vznikne-li vám přeplatek na zákaznickém účtu.
- Své členství můžete ukončit ke konkrétnímu dni. Datum ukončení můžete nastavit na konci formuláře. Členství bude ukončeno k vybranému dni nebo do tří dnů.
- Ukončení je nevratné a definitivní. Krok již nelze vrátit zpět!
