Akční narozeninová sazba: ZDE

Premium Plus

ZRUŠENÍ REGISTRACE

Zrušení registrace účasti ve věrnostním programu Premium Plus

Ukončení členství Premium Plus

Velmi nás mrzí, pokud zvažujete ukončit své členství v našem věrnostním programu Premium Plus. Než se rozhodnete, zda své členství ukončit můžete nás ještě kontaktovat a uvést s čím jste nespokojeni, možná najdeme jiné řešení k vaší spokojenosti.

Nápověda

Jak můžu ukončit své členství v programu Premium Plus? 

Vyplněním příslušného online formuláře a jeho následným odesláním.

Kdy dojde ke zrušení mého členství?

V tomto programu není žádná výpovědní doba. 

Vaše registrace i členství budou ukončeny ke dni odeslání online formuláře se zrušením členství nebo ke dni, který nastavíte jako datum ukončení členství.

Ikdyž bude vaše členství ukončeno, může ještě chvíli trvat po datu ukončení, než se změna propíše i do rezervačních systému a na váš zákaznický účet, zpravidla se změna projeví do třech pracovních dnů.

Budete mě informovat o zrušení mého členství?

Nikoliv. 

Informovat vás budeme pouze v případě, pokud k ukončení členství dojde z naší strany. Odesláním online formuláře z vaší strany, považujeme toto vyjádření za dostačující.

Lze ukončení členství v programu Premium Plus obnovit nebo stáhnout?

Ne, to možné není.
Ale můžete nás kontaktovat ohledně registrace do našeho nového věrnostního programu Premium Club.

Poplatek za zrušení členství a registarce?

Žádný neexistuje. Zrušení členství je zdarma.

Naplánované rezervace termínů

Máte-li stále vytvořené nebo vytvořenou rezervaci termínů, které začínají později, než je datum ukončení členství, pak dojde ke zrušení těchto rezervací, a to za předpokladu, splnění alespoň jedné z podmínek:

  • Vytvořená a neproběhlá rezervace je vytvořena v tarifu pro zákazníka s věrnostním programem Premium Plus
  • Druh rezervované služby je poskytována pouze pro zákazníky s věrnostním programem Plus nebo Premium Club
  • Délka rezervace je více než 80 minut
  • Součástí rezervace je doplňková služba určená pro zákazníky s věrnostním programem Plus nebo Premium Club
  • Rezervace začíná mimo otevírací dobu provozovny (tj. od 10:00 do 18:00) nebo je rezervace vytvořena na víkendový den (tj. sobota nebo neděle).
  • Cena rezervace je nižší než cena Standard (tj. běžná cena rezervace)
  • V odeslaném formuláři s ukončením členství zakliknete možnost "Zrušit mé nadcházející rezervace"

Pokud dojde ke zrušení rezervace, automaticky bude systémem odeslána emailová zpráva s upozorněním na zrušení vaší rezervace. Email bude odeslán na emailovou adresu, kterou máte uvedenou jako poslední v zákaznickém účtu. Email vám bude odeslán pouze v případě, že máte tuto možnost povolenou.

Nastavení povolení a úpravy emailové adresy můžete zjistit a spravovat po přihlášení ke svému zákaznickému účtu zde: Přihlásit se»

Dojde-li z důvodu ukončení členství v programu Plus ke zrušení budoucích naplánovaných rezervací, které jsou již uhrazeny formou rezervačního kreditu, pak celá hodnota uhrazených kreditů za takovou rezervaci se vrací zpět na zákaznický účet zákazníka k dalšímu (opětovnému) využití.
Je-li rezervace zaplacená hotově nebo bankovním převodem, kartou či jinou platební metodou, pak se cena za zrušenou budoucí rezervaci vrací zpět zákazníkovi na bankovní účet nebo na bankokvní kartu. Stejnou platební metodou, jako při zaplacení rezervace. Zákazníka o této transakci informujeme společně s vystaveným dobropisem za vracenou částku.
Vrácení kreditů nebo platby se řídí dle standardních našich  všeobecných obchodních podmínek a stornopodmínek rezervací.

Mohu i po ukončení členství využívat vaše služby?

Ano, můžete.

Pokud se rozhodnete, že se dále nebudete registrovat do žádného věrnostního programu, který nabízíme. Pak i tak můžete využívat naše služby, ovšem za ceny rezervací z ceníku Standard (tj. běžné ceny). Vybrat si můžete ze služeb v maximální délce 70 minut, a to bez doplňkových služeb.

Rezervace pak lze vytvářet pouze ve standardní době provozovny od 10:00 do 18:00, dle dostupné kapacity provozovny, bez přednostní rezervace.

Na profilu mám ještě kredit, co s ním?

Ukončení vašeho členství a registrace ve věrnostním programu nemají žádný vliv na váš kredit nebo jeho výši. Kredit můžete i po ukončení členství nadále využívat v souladu s pravidly a podmínkami k jejich využití.

Dojde-li z důvodu ukončení členství v programu Plus ke zrušení budoucích naplánovaných rezervací, které jsou již uhrazeny formou rezervačního kreditu, pak celá hodnota uhrazených kreditů za takovou rezervaci se vrací zpět na zákaznický účet zákazníka k dalšímu (opětovnému) využití.

Jak zjistít, že mi bylo ukončeno moje členství v programu Plus?

Přihlaste se pod svým přihlašovacím jménem (tj. váš email) a heslem, které jste si vymysleli sami do našeho rezervačního systému. V menu klikněte na záložku "Můj profil", poté klikněte na tlačítko "Upravit profil" a najděte řádek s názvem "Premium PLUS". Je-li zaškrtnuté toto pole, pak je Vaše členství v programu Plus aktivní nebo jsme ještě nezpracovali váš požadavek na zrušení registrace.

FORMULÁŘ K UKONČENÍ ČLENSTVÍ