PROVOZOVNA

NÁVŠTĚVNÍ ŘÁD

24.03.2025

Návštěvní řád


  1. Tento návštěvní řád je platný pro provozovnu (masážní studio) umístěnou na adrese: Heydukova 2330, Frýdek-Místek 73801, Česká republika a vymezuje práva a povinnosti všech návštěvníků provozovny (dále jen jako: "provozovna" nebo "studio").
  2. Zodpovědným vedoucím provozovny je: Bc. Filip Klár, IČO 09490850, DIČ CZ9307045374, (dále jen jako "Provozovatel").
  3. V provozovně může působit více samostatných provozovatelů, poskytující stejné nebo podobné služby, a to na základě platného živnostenského oprávnění. (dále jen jako "smluvní provozovatel"), (souhrnně jen jako: "provozovatelé"). 
  4. Provozovatel si vyhrazuje právo zákazníkovi odmítnout vstup do provozovny nebo ukončit službu předčasně, v případě porušení všeobecných obchodních podmínek (VOP) provozovatele nebo jejich příloh anebo návštěvního řádu provozovny.
  5. Zákazník je povinen se v provozovně a jeho přilehlých prostorech chovat tiše a dle společenských pravidel slušného chování.
  6. Zákazníkovi je zakázáno znečišťovat prostory provozovny nebo společných prostor včetně toalety.
  7. Zákaz vstupu osobám mladším 15 let. S doprovodem zákonného zástupce je umožněn vstup osobám mladším 18 let.
  8. Zákaz vstupu do provozovny všem zvířatům.
  9. Vstup do provozovny je umožněn pouze zákazníkům po předchozí rezervaci termínu v době otevíracích hodin. Zákazníkovi není dovoleno setrvat v provozovně o samotě nebo bez dohledu obsluhy či zodpovědné osoby, určenou provozovatelem.
  10. Každý zákazník je povinen se na svou rezervaci dostavit řádně a včas.
  11. Zákazník je před poskytnutím služby řádně osprchován a upraven. V provozovně není možnost poskytnout zákazníkovi služby k využití sprchy. Má-li zákazník silně znečistěné oblečení, odloží si je na místo takové, aby nedocházelo k dalšímu znečištění vybavení provozovny nebo samotných prostorů.
  12. Zákazník se před vstupem do provozovny seznámil s onemocněními a omezeními, které brání obsluze v poskytnutí masáže. Aktuální seznam je zveřejněný na webových stránkách provozovatele. Zjistí-li Provozovatel u zákazníka uvedené onemocnění nebo omezení, pak Provozovatel je oprávněn službu upravit nebo ji neposkytnout. Zákazník se tak stává nezpůsobilým. Nová rezervace zákazníkovi bude umožněna až po uzdravení zákazníka nebo odstranění daných omezení.
  13. V době poskytnutí služby zákazník nesmí být pod vlivem alkoholických nebo omamných látek.
  14. V prostorech provozovny je zakázáno konzumovat vlastní jídlo a pití. V provozovně a přilehlých prostorech a před budovou je zakázáno kouřit.
  15. Zákazník před poskytnutím služby je povinen si odložit své oblečení v takovém rozsahu, které nebude bránit v poskytnutí vybraného druhu služby. Zákazník si vždy odloží svou obuv a veškeré oblečení se zipem a pásek se sponou. Dále si odloží veškeré předměty a oděvy, o které se může zákazník nebo obsluha provozovny zranit. Své oblečení si odloží na místě k tomu určeném, to je převlékací kout
  16. Zákazník si může odložit oblečení včetně spodního prádla. Může využít jednorázové spodní prádlo, které je dostupné v provozovně zdarma. Každý zákazník je vždy s respektem zahalen osuškou nebo plachtou.
  17. Délka rezervace obsahuje úvodní konzultaci s obsluhou, službu (masáž), převlékání a oblékání, případnou domluvu následného termínu, proces placení následné rezervace (pokud tak zákazník neučinil již dříve) a případnou návštěvu toalety. (Služba (masáž) je vždy adekvátně zkrácena cca o 5 minut.)
  18. Provozovatel neposkytuje žádné sexuální ani erotické služby.
    Jakékoli jednání zákazníka, které je považováno za obtěžující chování, včetně pokusů o nevhodnou nebo obtěžující komunikaci směřovanou k obsluze, nebude akceptováno. Provozovatel je oprávněn udělit zákazníkovi zákaz vstupu do provozovny a jejích společných prostor na základě vlastního uvážení. Dotčenému zákazníkovi nebude v budoucnu umožněna žádná další rezervace termínů. Zákazník je povinen se řídit pokyny obsluhy. 
  19. Zákazník uděluje souhlas s provozním řádem automaticky – tedy, vstupem a pobytem v provozovně.
    Zákazník se řídí návštěvním řádem provozovny po celou dobu jeho pobytu v provozovně i jeho přilehlých částech.
  20. Návštěvníkům a zákazníkům je zakázáno pořizovat obrazové a audio vizuální záznamy prostorů provozovny, jejich částí, zachycení pracovních postupů, obchodního a marketingového jména včetně loga, obsluhy nebo ostatních zákazníků, bez písemného povolení Provozovatele.