Často se ptáte ...
Jak se mohu objednat na masáž?
Jednoduše přes naše internetové stránky. Klikněte na tento odkaz a stránky Vás automaticky začnou navigovat. Kdyby jsme přišli na nějaké nesrovnalosti, zavoláme Vám.
Akceptujete platební karty?
Ve studiu akceptujeme platební karty, hotovost a benefitní systémy: Benefit Plus, šeky UP, Sodexo, Benefity.cz a EdenRed.
Kolik u vás stojí masáž?
Náš kompletní ceník najdete na tomto odkaze: ZDE. Pokud nejste zaregistrován/a do našeho věrnostního programu GOLD PASS, řiďte se cenami označené jako STANDARD.
Kde Vám mohu zavolat? Kde vás najdu?
Pokud potřebujete poradit, pak na telefonním čísle: 725 05 05 25. Najdete nás na adrese (provozovna) U Staré Pošty 745, Frýdek-Místek 73801.
Chtěl/a bych objednat masáž jako dárek. Jde to?
Ano, můžete si zakoupit dárkový poukaz přes naše webové stránky. Jen si vyberete jaký poukaz chcete darovat. Zakoupit je můžete ZDE.
Dostal/a jsem dárkovou poukázku na masáž. Co s ní?
Každá dárková poukázka je platná pouze na určenou dobu. Dárkové poukázky po této době již nejsou platné a propadají bez náhrady. Poukázku můžete jednoduše využít díky našemu rezervačnímu systému. ZDE. V posledním kroku prosím zadejte KÓD PRO UPLATNĚNÍ.
Voucher se změnil na kredit? Co to je?
Pokud jste dostali dárkovou poukázku ve formě kreditů (tedy vytvořením rezervace vám stále zbyde určitá částka na voucheru), přepíšeme ji automaticky na kredit. Ten má hodnotu stejnou jako peníze (1 bod = 1 koruna). Z kreditů si následně můžete zarezervovat další masáž. Více o kreditech naleznete níže.
Jak mohu zrušit rezervaci?
Rezervace je možno zrušit minimálně 48 hodin před rezervací. V potvrzení o rezervaci, který jsme Vám zaslali na Váš e-mail vyberte možnost "zrušit rezervaci". A dále postupujte dle pokynů na obrazovce. Nebo nám zašlete SMS s požadavkem na zrušení rezervace. (tel: 725 05 05 25). Nebo vyplňte následující formulář: ZDE
Mohu zrušit rezervaci těsně před termínem?
Ne. Rezervaci můžete zrušit nebo přesunout kdykoli ve lhůtě 48 hodin před objednaným termínem. V opačném případě rezervace propadá bez možnosti náhrady. V Případě zakoupených dárkových poukázek z jiných serverů je lhůta pro zrušení rezervace 48 hodin.
Byla mi zrušena rezervace z vaší strany, co teď?
I to se může stát. V takovém případě je klient vždy informován dopředu telefonátem nebo formou SMS, které uvedl při rezervaci termínu. Zaplacené rezervace se v plné výši vracejí klientovi na rezervační účet ve formě kreditů, které může využít pro opětovnou rezervaci. Nebo po domluvě mu bude ihned zarezervován náhradní termín. Pokud potřebujete poradit, zavolejte nám na telefon 725 05 05 25.
Mohu být z masáže odmítnut?
Ano. A to zejména pokud klient nedodržuje náš provozním hygienický řád a všeobecné obchodní podmínky. Odmítnutí z masáže také může nastat, pokud klient trpí na některou z kontraindikací masáže.
Jaké jsou kontraindikace masáže?
Každá masáž je jiná, kontraindikace zjistíte po zobrazení daného typu masáže. Raději se vyhněte masáži, pokud trpíte na některé onemocnění.
Mám se nějak připravit na masáž?
Ano. Respektujte tyto body:
- Před masáži se najezte, lehce
- Osprchujte se
- Nemažte se krémy nebo jinými kosmetickými přípravky
- Pokud jdete na masáž po náročné fyzické aktivitě, nesmíte se cítit vyčerpaní. Masáž raději zrušte.
- Vypněte si telefon, nebo ztlumte zvuky včetně vibrací
- Odstraňte (v koutku pro převlékaní) všechny piercingy, řetízky, hodinky, prstýnky.
- Neličte se
Musím si s sebou něco donést?
Určitě ne. Všechno, co potřebujete u nás najdete. Zdarma Vám zapůjčíme osušku nebo gumičku do vlasů. Dále si u nás můžete nabídnout balenou vodu zdarma. Klienti s GOLD PASS pak mohou využít rozšířenou nabídku balených nápojů.
Co si na masáži musím odložit?
Oblečení podle toho, jakou část těla budeme masírovat. Ale vždy si musíte odložit veškeré oblečení, které je vyrobeno z kůže, koženky nebo rifloviny. Dále veškeré oblečení, které má knoflík a/nebo zip případně veškeré ostré předměty. Sundáte si řetízky, piercingy a hodinky.
Nahý/á na masáži?
Pokud to nevyžaduje typ masáže, pak si můžete své spodní prádlo nechat na sobě. Avšak doporučujeme chodit na masáže nahý/á. Je to pohodlnější. Klient je vždy s respektem zahalen osuškou.
Mohu si pustit při masáži vlastní hudbu?
Ne. To není z legislativních důvodů možné.
Co (ne)mám dělat po masáži?
I když to na první pocit nemusí být znát, je dobré po masáži více odpočívat. Nic těžkého nezvedat. Dobrou volbou je lehké jídlo, sledování TV, kniha, lehké protažení celého těla. Po masáži by jste se měli cítit uvolněně, lehce unaveně. Pro větší efekt, je vhodné se znova objednat v krátkém intervalu - 2 týdny až jeden měsíc. A na závěr zkusit dodržovat doporučení, které vám masér poskytne po masáži.
Co to je GOLD PASS a jeho výhody?
Je to náš věrnostní program pro zákazníky, kteří chtějí na masáž chodit pravidelně. Takoví zákazníci se jednoduše zaregistrují do programu a můžou čerpat řadu výhod.
- Levnější masáže, až 300 korun sleva na masáž.
- Rozšířenou nabídku balených nápojů zdarma.
- Zrušení rezervace kdykoli a bez poplatků.
- A připravujeme další výhody...
Cílem je poskytnout pravidelným zákazníkům větší komfort a zájem o jejich zdraví.
Je zpoplatněn vstup do GOLD PASS?
Ano. Ceny se liší dle zvoleného platného období. Aktuální ceny, naleznete v našem ceníku.
Co to je kredit?
Kredity jsou virtuální peníze (body), kterými může klient platit veškeré služby a výrobky, které naše studio poskytuje. Kredit si klient může nabít na libovolnou částkou, ta mu bude přičtena k jeho rezervačnímu profilu.
Kde zjistím svůj aktuální stav kreditů?
Po přihlášení do rezervačního profilu. Při přihlášení je zapotřebí, aby klient zadával stále stejné přihlašovací údaje. Po přihlášení klient klikne na ikonku profilu a následně na možnost permanentky.
Nemám dostatečný kredit na rezervaci masáže. Co teď?
Kredity lze dobít na libovolnou částku (minimálně 500,- Kč). Nabijte si kredit do požadované částky - osobně ve studiu nebo po telefonické dohodě vám vystavíme fakturu.
Další možností je zakoupení zboží (kosmetiky, dárky, apod.), kterým kredit vyčerpáte.
Má kredit omezenou platnost?
Ano, veškerý nabitý kredit má platnost jeden rok od posledního nabití nad 500 Kč. Pokud se blíží konec platnosti Vašich kreditů, uplatněte je nebo nabijte kredit alespoň za 500 Kč a my Vám platnost kreditů prodloužíme o další jeden kalendářní rok. Nabitý kredit nelze vrátit formou finanční částky.
Poskytují u vás masáže i jiní maséři nebo masérky?
Ano - externě v našem studiu působí i jiní maséři. Je proto možné, že při objednání k jinému masérovi, se i přesto dostanete k nám do studia. Pokud chcete vyjádřit pochvalu nebo stížnost na jiného provozovatele masáží, který u nás působí, můžete se na nás obrátit formou e-mailu (masazefilipklar@gmail.com). Postaráme se o to, aby se Vaše náměty i připomínky dostaly ke správnému provozovateli.