Často se ptáte ...

Jak se mohu objednat na masáž?

Jednoduše přes naše internetové stránky. Klikněte na tento odkaz a stránky Vás automaticky začnou navigovat. Kdyby jsme přišli na nějaké nesrovnalosti, zavoláme Vám.

Od 1.7.2022 přijímáme rezervace pouze přes naše internetové stránky. Rezervaci Vám můžeme také vytvořit přímo ve studiu nebo pokud si přejete platit benefitními systémy.

Akceptujete platební karty?

Ve studiu akceptujeme platební karty, hotovost a benefitní systémy: Benefit Plus, šeky UP, Sodexo, Benefity.cz a EdenRed. Při rezervaci na internetu vyžadujeme platbu přes platební bránu.

Jakou a jak dlouhou masáž si mám vybrat?

Rozmyslete si jaké části těla budeme masírovat. Pokud chcete masírovat pouze jednu část těla např. záda, pak stačí masáž v délce 30 minut. Pokud chcete celotělovou masáž pak 80 minut nebo důkladněji 110 minut. Typ masáže zvolíme až na místě po konzultaci.

Kolik u vás stojí masáž?

Náš kompletní ceník najdete na tomto odkaze: ZDE. Pokud nejste zaregistrován/a do našeho věrnostního programu GOLD PASS, řiďte se cenami označené jako STANDARD.

Kde Vám mohu zavolat? Kde vás najdu?

Pokud potřebujete poradit, pak na telefonním čísle: 725 05 05 25. Najdete nás na adrese (provozovna) U Staré Pošty 745, Frýdek-Místek 73801.

Chtěl/a bych objednat masáž jako dárek. Jde to?

Ano, můžete si zakoupit dárkový poukaz přes naše webové stránky. Jen si vyberete jaký poukaz chcete. Aktuálně nabízíme tři možnosti. Poukazy nabité kreditem na určitou částku; poukazy s jednorázovým vstupem a poukazy se zvýhodněným balíčkem. Zakoupit je můžete ZDE.

Dostal/a jsem dárkovou poukázku na masáž. Co s ní?

Každá dárková poukázka je platná pouze na určenou dobu. Dárkové poukázky po této době již nejsou platné a propadají bez náhrady. Poukázku můžete jednoduše využít díky našemu rezervačnímu systému. ZDE. V posledním kroku prosím zadejte číslo poukázky.

Voucher se změnil na kredit? Co to je?

Pokud jste dostali dárkovou poukázku ve formě kreditů (tedy vytvořením rezervace vám stále zbyde určitá částka na voucheru), přepíšeme ji automaticky na kredit. Ten má hodnotu stejnou jako peníze (1 bod = 1 koruna). Z kreditů si následně můžete zarezervovat další masáž. Více o kreditech naleznete níže.

Jak mohu zrušit rezervaci?

Rezervace je možno zrušit minimálně 24 hodin před rezervací. V potvrzení o rezervaci, který jsme Vám zaslali na Váš e-mail vyberte možnost "zrušit rezervaci". A dále postupujte dle pokynů na obrazovce. Nebo nám zašlete SMS s požadavkem na zrušení rezervace. (tel: 725 05 05 25).

Mohu zrušit rezervaci těsně před termínem?

Ne. Rezervaci můžete zrušit nebo přesunout kdykoli ve lhůtě 24 hodin před objednaným termínem. V opačném případě rezervace propadá bez možnosti náhrady. V Případě zakoupených dárkových poukázek z jiných serverů je lhůta pro zrušení 48 hodin.

Byla mi zrušena rezervace z vaší strany, co teď?

I to se může stát. V takovém případě je klient vždy informován dopředu telefonátem nebo formou SMS, které uvedl při rezervaci termínu. Zaplacené rezervace se v plné výši vracejí klientovi na rezervační účet ve formě kreditů, které může využít pro opětovnou rezervaci. Nebo po domluvě mu bude ihned zarezervován náhradní termín. Pokud potřebujete poradit, zavolejte nám na telefon 725 05 05 25.

Mohu být z masáže odmítnut?

Ano. A to zejména pokud klient nedodržuje náš provozní a hygienický řád, obchodní a rezervační podmínky. Odmítnutí z masáže také může nastat, pokud klient trpí na některou z kontraindikací masáže.

Jaké jsou kontraindikace masáže?

Infekční onemocnění, horečnaté onemocnění, nádorové onemocnění, leukémie, hemofilie, arterioskleróza, osteoporóza ve vyšším stupni, krvácivé stavy, záněty v dutině břišní, stavy vyžadující klid na lůžku, velká vyčerpanost a klienti s tělesnou váhou vyšší než 150 kilogramů.

Mám se nějak připravit na masáž?

Ano. Před masáži se lehce najezte a nedělejte velmi namáhavé činnosti. Před masáži se osprchujte. Upozorňujeme klienty, že ve studiu není možnost využít sprchy. Vypněte si zvuky na telefonu.

Musím si s sebou něco donést?

Určitě ne. Všechno, co potřebujete u nás najdete. Zdarma Vám zapůjčíme osušku nebo gumičku do vlasů. Dále si u nás můžete nabídnout balenou vodu zdarma. Klienti s GOLD PASS pak mohou využít rozšířenou nabídku balených nápojů.

Co si na masáži musím odložit?

Oblečení podle toho, jakou část těla budeme masírovat. Ale vždy si musíte odložit veškeré oblečení, které je vyrobeno z kůže, koženky nebo rifloviny. Dále veškeré oblečení, které má knoflík a/nebo zip případně veškeré ostré předměty. Sundáte si řetízky, piercingy a hodinky.

Nahý/á na masáži?

Pokud to nevyžaduje typ masáže, pak si můžete své spodní prádlo nechat na sobě. Avšak doporučujeme chodit na masáže nahý/á. Je to pohodlnější. Klient je vždy s respektem zahalen osuškou.

Mohu si pustit při masáži vlastní hudbu?

Ne. To není z legislativních důvodů možné.

Co (ne)mám dělat po masáži?

I když to na první pocit nemusí být znát, je dobré po masáži více odpočívat. Nic těžkého nezvedat. Dobrou volbou je lehké jídlo, sledování TV, kniha, lehké protažení celého těla. Po masáži by jste se měli cítit uvolněně, lehce unaveně. Pro větší efekt, je vhodné se znova objednat v krátkém intervalu - 2 týdny až jeden měsíc. A na závěr zkusit dodržovat doporučení, které vám masér poskytne po masáži.

Co to je GOLD PASS?

Je to náš věrnostní program pro zákazníky, kteří chtějí na masáž chodit pravidelně. Takoví zákazníci se jednoduše zaregistrují do programu a můžou čerpat řadu výhod.

Jaké výhody budu mít v tomto programu GOLD PASS?

  • Levnější masáže, až 300 korun sleva na masáž.
  • Rozšířenou nabídku balených nápojů zdarma.
  • Přednostní rezervace. Rezervace masáže do 48 hodin.
  • Zrušení rezervace kdykoli a bez poplatků.
  • Za doporučení nového klienta plus 100 bodů ve formě kreditů.
  • A připravujeme další výhody...

Co je cílem tohoto věrnostního programu?

Cílem je poskytnout pravidelným zákazníkům větší komfort a zájem o jejich zdraví.

Jak do GOLD PASS programu mohu vstoupit?

Vstoupit do programu GOLD PASS lze pouze osobně ve studiu. Kde společně vyřešíme veškeré formality tak, aby jste mohli následně využívat veškeré výhody. Jedná se zejména o:

  • Vyplnění vstupního formuláře
  • Vytvoření profilu v rezervačním systému
  • Zkušební rezervace
  • Zaplacení vstupního poplatku

Je časově omezená doba, kdy budu v programu?

Ano. Aktuálně nabízíme tři varianty období, které si můžete vybrat. - 3 měsíce, 6 měsíců nebo 12 měsíců. Po zvolenou dobu můžete bez omezení využívat výše uvedené výhody.

Je zpoplatněn vstup do GOLD PASS?

Ano. Ceny se liší dle zvoleného platného období. Aktuální ceny, naleznete v našem ceníku.

Co to je kredit?

Kredity jsou virtuální peníze (body), kterými může klient platit veškeré služby a výrobky, které naše studio poskytuje. Kredit si klient může nabít na libovolnou částkou, ta mu bude přičtena k jeho rezervačnímu profilu.

Naše studio přidává automaticky k nabitému kreditu určitou částku navíc, jako odměnu. Při nabití za:

  • více než 1 000 Kč, přidáváme 100 bodů. Celkem tedy 1 100 bodů.
  • více než 2 000 Kč, přidáváme 200 bodů. Celkem tedy 2 200 bodů.
  • více než 3 000 Kč, přidáváme 300 bodů. Celkem tedy 3 300 bodů.
  • více než 5 000 Kč, přidáváme 1 000 bodů. Celkem tedy 6 000 bodů.
  • více než 10 000 Kč, přidáváme 2 000 bodů. Celkem tedy 12 000 bodů.

Výhody kreditů mohou využívat i klienti, kteří nejsou zaregistrováni v programu GOLD PASS.

Kde zjistím svůj aktuální stav kreditů?

Po přihlášení do rezervačního profilu. Při přihlášení je zapotřebí, aby klient zadával stále stejné přihlašovací údaje. Po přihlášení klient klikne na ikonku profilu a následně na možnost permanentky.

Nemám dostatečný kredit na rezervaci masáže. Co teď?

Kredity lze dobít na libovolnou částku. Nabijte si kredit do požadované částky - osobně ve studiu nebo po telefonické dohodě vám vystavíme fakturu.

Další možností je zakoupení zboží (kosmetiky, dárky, apod.), kterým kredit vyčerpáte.

Má kredit omezenou platnost?

Nemá. Pouze klienti, kteří jsou zaregistrování v programu GOLD PASS, jsou limitováni dobou platnosti vstupu do programu. Peníze jim nepropadají, ale po datu platnosti jim bude umožněna rezervace za vyšší ceny, tedy ceny STANDARD.