FAQ

10 OTÁZEK, NA KTERÉ SE PTÁTE NEJČASTĚJI

1. Jak mám vytvořit rezervaci ONLINE?

Rezervaci k nám do studia vytvoříte jedním z následujících způsobů: Online, Telefonicky, Emailem nebo v Chatu. 

  • Chcete vytvořit rezervaci online s využitím dárkové poukázky?
    Pokračujte zde
  • Chcete vytvořit rezervaci online, na službu z nabídky STANDARD?
    Pokračujte zde
  • Chcete vytvořit rezervaci online, na službu z nabídky PREMIUM?
    Pokračujte zde

2. Co znamená rozdělení STANDARD a PREMIUM?

Je to základní označení pro zákazníky. Zákazníci, kteří jsou registrováni v našem věrnostním programu PREMIUM, označujeme jako Zákazníky PREMIUM. Všechny ostatní zákazníky označujeme jako Zákazníky STANDARD.

Pro tyto segmenty zákazníků platí jiná nabídka a ceník služeb.
Zobrazit služby STANDARD
Zobrazit služby PREMIUM

3. Jak se stanu zákazníkem PREMIUM?

Zákazníkem PREMIUM budete, pokud se registrujete do našeho věrnostního programu pro pravidelné zákazníky - Programu PREMIUM.

Zobrazit aktuální podmínky

4. Kolik u vás stojí masáž? Jaký máte CENÍK?

Záleží, jakou službu si vyberete. Služby jsou uvedeny v ceníku:

5. Je možné od vás získat SLEVU?

Ano, možné to je. Podívejte se na možné způsoby, jak slevu dostanete.

  • Jste držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P
  • Zakoupíte si permanentku s více vstupy
  • Stanete se zákazníkem PREMIUM
  • Jste firma, máte IČO a hledáte benefit pro zaměstnance formou masáže 

6. Kontakt, Telefon, Adresa?

ADRESA STUDIO, (provozovna)
U Staré pošty 745, Frýdek-Místek 73801, CZ

TELEFONNÍ KONTAKT
725 05 05 25

ADRESA SÍDLO (sídlo provozovatele)
Lískovecká 2088, Frýdek-Místek, 73801, CZ