FAQ

10 OTÁZEK, NA KTERÉ SE PTÁTE NEJČASTĚJI

1. Jak mám vytvořit rezervaci ONLINE?

Rezervaci k nám do studia vytvoříte jedním z následujících způsobů: Online, Telefonicky, Emailem nebo v Chatu. 

  • Chcete vytvořit rezervaci online s využitím dárkové poukázky?
    Pokračujte zde
  • Chcete vytvořit rezervaci online, na službu z nabídky STANDARD?
    Pokračujte zde
  • Chcete vytvořit rezervaci online, na službu z nabídky PREMIUM?
    Pokračujte zde

2. Co znamená rozdělení STANDARD a PREMIUM?

Je to základní označení pro zákazníky. Zákazníci, kteří jsou registrováni v našem věrnostním programu PREMIUM, označujeme jako Zákazníky PREMIUM. Všechny ostatní zákazníky označujeme jako Zákazníky STANDARD.

Pro tyto segmenty zákazníků platí jiná nabídka a ceník služeb.
Zobrazit služby STANDARD
Zobrazit služby PREMIUM

3. Jak se stanu zákazníkem PREMIUM?

Zákazníkem PREMIUM budete, pokud se registrujete do našeho věrnostního programu pro pravidelné zákazníky - Programu PREMIUM.

4. Kolik u vás stojí masáž? Jaký máte CENÍK?

Záleží, jakou službu si vyberete. Služby jsou uvedeny v ceníku:

5. Je možné od vás získat SLEVU?

Ano, možné to je. Podívejte se na možné způsoby, jak slevu dostanete.

  • Jste držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P
  • Zakoupíte si permanentku s více vstupy
  • Stanete se zákazníkem PREMIUM
  • Jste firma, máte IČO a hledáte benefit pro zaměstnance formou masáže 

6. Kontakt, Telefon, Adresa?

ADRESA STUDIO, (provozovna)
U Staré pošty 745, Frýdek-Místek 73801, CZ

TELEFONNÍ KONTAKT
725 05 05 25

ADRESA SÍDLO (sídlo provozovatele)
Lískovecká 2088, Frýdek-Místek, 73801, CZ

7. Co to je kredit a jak ho používat?

Kreditem můžete uhradit všechny naše služby a produkty, které nabízíme k prodeji v našem studiu. Jeden kredit = Jedna koruna. Kredit Premium mohou využívat zákazníci Premium.

Aktuální výši Vašich kreditů, seznam služeb které lze uhradit kreditem, naleznete po přihlášení do rezervačního systému Reservio. Naleznete zde také datum platnosti kreditů.

Kredity Standard propadají po tomto datu, bez možnosti kompenzace.

8. Kontraindikace a zdravotní omezení zákazníka

Více informací naleznete zde: Zobrazit kontraindikace

9. Prodloužení doby platnosti dárkových poukázek a služeb

Je to možné. Pokud jste zapomněli svou dárkovou poukázku využít do data platnosti, nebo již do tohoto data platnosti nejsou k dispozici volné termíny k rezervaci (kapacitní důvody provozovny) - lze prodloužit datum platnosti dárkové poukázky o 30 dnů.

Tato služba je zpoplatněna dle platného ceníku. Aktuální cena poplatku za prodloužení doby platnosti je: 99 Kč,-. Poplatek je účtován za každou vytvořenou rezervaci ve studiu. Pokud dárková poukázka obsahuje více služeb, vstupů (např. permanentka s 12 vstupy), pak je poplatek zaúčtován za každou nevyužitou službu. 

Dobu platnosti lze prodloužit pouze v době, kdy je dárková poukázka platná. 

10. Firemní klientela

Prosím obraťte se na nás emailovou formou. Rádi Vám připravíme několik cenových nabídek nebo sestavíme individuální nastavení služeb pro Vaše zaměstnance, Váš tým.

Emailový kontakt:
info@masazefilipklar.cz